Més de 50.000 clients s’han desplaçat al Circuit de Montmeló en els serveis de rodalia durant el Gran Premi de Fórmula 1

Dimecres, 17 de maig de 2017
Durant el cap de setmana del 13 i 14 de maig
· Aquesta xifra suposa un increment del 26% respecte l’edició anterior · Renfe va reforçar els serveis de la línia R2 nord els dies 13 i 14 de maig amb la circulació de 42 trens especials, 21 cada dia.

Un total de 50.696 clients van utilitzar els serveis de la línia R2 nord de rodalia de Barcelona per desplaçar-se al Circuit de Catalunya durant la celebració del Gran Premi d’Espanya de Fórmula 1. Aquesta xifra ha suposat un increment del 26,23% respecte l’any passat i és una mostra més de la confiança dels ciutadans en el servei de Renfe a Catalunya.

Per a facilitar la mobilitat dels aficionats, Renfe va reforçar el seu servei amb la circulació de 42 trens especials, 24 per anar a Montmeló i 18 per tornar en sentit Barcelona. D’aquests trens de reforç, 21 van circular el dissabte i 21 el diumenge, sumant-se a l’oferta habitual de la línia R2 nord (Aeroport – Barcelona – Montmeló – Maçanet).

L’increment previst pel Gran Premi de Fórmula 1 es va completar amb el servei habitual de Renfe a Montmeló els caps de setmana, que consisteix en 74 trens diaris, 37 per sentit, amb una oferta de 81.400 places diàries.

Facilitats per comprar el bitllet
Per a facilitar i agilitzar l’adquisició dels bitllets, Renfe va programar les màquines d’autovenda de manera que el primer títol de transport que apareixia en pantalla era un bitllet d’anada i tornada fins a Montmeló.