Notícia d’última hora: La locomotora Köff robada ha estat feliçment recuperada!

terrassaCOMUNICAT DE L’ASSOCIACIO “CLUB FEROVIARI DE TERRASSA – COMUNICADO DE LA ASOCIACIÓN “CLUB FERROVIARI DE TERRASSA”

 

Benvolguts amics :

Finalment la locomotora Köff que va ser sustreta del nostre circuit de Vallparadís el passat diumenge, ha estat trobada aquest matí a una botiga de Segona mà de la Rambla de Terrassa.

Quan el nostre soci anava a portar la denúncia a la botiga per si algú intentaba vendre-la, just l’acabaven de comprar i ja la posaven a la venda a l’aparador de la botiga. La locomotora ha estat decomisada pels Mossos i portada a comisaría on será lliurada al seu propietari.

En nom del Club Ferroviari, i sobre tot de l’Eugeni que ha recuperat la seva locomotora, volem agraïr-vos la vostra col·laboració en fer difussió d’aquesta lamentable noticia que finalment, ha tingut un desenllaç feliç.

Moltes gràcies a tots.
El Secretari
Albert Carretero

P.D. Com anècdota curiosa, val a dir que davant les sospites de la botiga respecte a la dubtosa procedència de la locomotora, aquesta va ser comprada pel mòdic preu de 20 €. Tot plegat una mica surrealista.

———————————————-

Queridos amigos :

Finalmente la locomotora Köff que fue sustraída de nuestro circuito de Vallparadís el pasado domingo, ha sido encontrada esta mañana en una tienda de Segunda mano de la Rambla de Tarrasa.

Cuando nuestro socio iba a llevar la denuncia a la tienda por si alguien intentaba venderla, justo la acababan de comprar y ya la ponían a la venta en el escaparate de la tienda. La locomotora ha sido decomisada por los Mozos y llevada a comisaría donde será entregada a su propietario.

En nombre del Club Ferroviario, y sobre todo de Eugeni que ha recuperado su locomotora, queremos agradeceros vuestra colaboración al hacer difusión de esta lamentable noticia que finalmente, ha tenido un desenlace feliz.

Muchas gracias a todos.
El Secretario
Albert Carretero

P.D. Como anécdota curiosa, justo es decir que ante las sospechas de la tienda respecto a la dudosa procedencia de la locomotora, esta fue comprada por el módico precio de 20 €. Todo ello un poco surrealista.