Barcelona en raïl 1848-2025, línia del temps dels ferrocarrils i metros de Barcelona.

Vídeo que mostra l’evolució en el temps, sobre el mapa de Barcelona, dels ferrocarrils, metros i funiculars a la Ciutat Comtal.

Autor: Juanjo Clapés

Una de les poques coses “bones” (per dir alguna cosa) que va tenir la pandèmia és que, en no poder sortir, a l’AFB vam tenir molt de temps per documentar i crear articles.

El vídeo de l’enllaç que es mostra, és el resultat, en forma d’un Power Point animat, de 3 mesos de documentació i un altre més de disseny.

No s’ha publicat abans perquè tenia intenció d’afegir locucions, però finalment no hem disposat dels mitjans i, en aquesta espera, s’ha actualitzat amb les dades dels darrers 4 anys.

La línia de temps mostra l’any de la imatge actual, en verd fosc, des del principi a la imatge anterior, i en verd clar, els anys que han passat des de la imatge actual a l’anterior.

Enllaç: https://youtu.be/A1E2SZtIvsA