Renfe activa un canal de WhatsApp de Rodalies de Catalunya per informar de l’estat del servei
Des d’avui
· Difon tot el que fa referència a avisos, incidències, plans alternatius de transport o restabliment del servei, entre d’altres
Barcelona, 11 de novembre de 2024 (Renfe).
A partir d’avui dilluns, 11 de novembre, Renfe posa en marxa un nou canal d’informació de Rodalies de Catalunya per als seus usuaris a través de l’aplicació de WhatsApp.
Es tracta d’una forma de comunicació unidireccional amb què la companyia difondrà tot el que es refereix a l’estat del servei de Rodalies, des d’avisos, incidències, notícies sobre plans alternatius de transport o restabliment del servei, entre d’altres.
El nou canal de Renfe s’ubica a la pestanya ‘Novetats’ de l’aplicació i es pot trobar en aquest enllaç. Per subscriure-s’hi, l’usuari només ha de prémer el botó ‘Seguir’, sense necessitat de donar el seu número de telèfon o cap dada personal. Cada cop que s’actualitzi la informació, un cercle de color verd indicarà que existeixen nous missatges sense llegir.
La posada en marxa d’aquest nou canal s’emmarca en el ‘Pla Endreça’ que el Departament de Territori de la Generalitat de Catalunya i Renfe han impulsat per millorar els sistemes d’informació i comunicació amb els usuaris de Rodalies, responent així al compromís de garantir el dret dels seus clients a disposar d’una informació ràpida, útil i concisa.
Aquest canal s’afegeix a les altres vies de comunicació de Renfe amb els usuaris de Rodalies, com les pàgines web www.rodaliesdecatalunya.cat, www.renfe.com i el perfil a la xarxa X @rodalies.