Renfe col·labora en la campanya “Barcelona está de Vuelta” impulsada per Turisme Barcelona

Promoció de Barcelona i el turisme sostenible
· L’acord entre l’empresa ferroviària i el consorci referma el compromís d’ambdues parts per la mobilitat sostenible i la promoció de la ciutat
· D’aquesta manera, Renfe esdevé tren oficial de la ciutat de Barcelona

Barcelona, 13 de juny de 2023 (Renfe).
Renfe col·labora amb Turisme Barcelona en la campanya “Barcelona está de Vuelta” mitjançant la qual es promociona la ciutat com a destinació turística, esportiva, cultural i de negocis.

Per fer visible l’acord entre ambdues parts, aquest matí s’ha presentat un tren AVE vinilat amb la imatge de la campanya, que incorporarà, a més, capçals als seients dissenyats per a l’ocasió i projeccions de vídeos promocionals a bord. El tren circularà durant els pròxims tres mesos.

Per a Renfe, la capital catalana és una destinació molt important en els seus serveis, tant AVE, Avlo, Alvia, Euromed, Intercity, Avant com a Rodalies de Catalunya i, amb “Barcelona está de Vuelta” referma el seu suport a tota mena d’esdeveniments que posin en valor la ciutat com a referent internacional en molts àmbits.

No és la primera vegada que Renfe i Turisme Barcelona treballen plegats. Al 2021 van col·laborar en la campanya “Barcelona estrena Nadal” per promocionar la ciutat com a millor destinació nadalenca del sud d’Europa.

Els convenis de la companyia ferroviària amb entitats i empreses com ara el Consorci Turisme Barcelona suposen la suma de sinergies amb què, d’una banda es dona a conèixer la ciutat arreu, i d’altra, s’ofereixen els trens de Renfe com el mitjà més còmode i sostenible de viatjar amb origen o destinació Barcelona.