Renfe. Propera parada: TikTok

Aquesta xarxa ja té gairebé 10 milions d’usuaris a Espanya
· Renfe estrena avui el seu compte oficial a la popular xarxa social de vídeos verticals
· La companyia té presència, a més, a Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube i Flickr

Barcelona, 3 de maig de 2022 (Renfe).
Renfe ha estrenat avui, a primera hora del matí, el seu compte oficial a la xarxa social TikTok, amb un vídeo de benvinguda als seus seguidors que es pot veure a l’enllaç https://www.tiktok.com/@renfe.

Al vídeo, acompanyem la Meri, que serà la cara visible de Renfe a TikTok, en el seu primer viatge a bord del nou perfil: des del control d’equipatges i bitllets fins al seu seient del tren AVE on, després del preceptiu cafè, es relaxa mirant el paisatge i usant els seus dispositius electrònics.

En el nou compte, la Meri serà l’amfitriona que ens ajudarà a descobrir tota mena d’informacions i curiositats relacionades amb Renfe i el ferrocarril: des de visites als tallers i als centres de control, passant per destinacions, novetats o els diferents productes i serveis que ofereix la companyia. A més, proposarà reptes i concursos per convidar els usuaris de la popular xarxa social a participar-hi.

Creixement exponencial
TikTok s’ha convertit, arran de la pandèmia, en la xarxa social de més creixement al món, en general, i a Espanya en particular, amb gairebé de 10 milions d’usuaris actius, que s’hi connecten una mitjana de 7 vegades al dia durant 43 minuts en total. Tot i que inicialment la meitat de la seva audiència es concentrava en el segment d’entre 11 i 25 anys, l’edat mitjana dels usuaris s’ha anat ampliant de forma significativa.

Amb aquest nou compte, Renfe amplia la seva presència a les xarxes socials, que va començar el gener de 2010, amb l’obertura del seu perfil corporatiu a Twitter, @Renfe. A aquest, s’hi van anar incorporant progressivament altres comptes com @InfoRenfe o @Avlorenfe. A més, ha desenvolupat juntament amb Twitter Espanya un sistema d’avisos per subscripció per als diferents nuclis i línies de rodalies.

La companyia disposa també de perfils a Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube i Flickr, així com el blog corporatiu Destino (https://blog.renfe.com).