La campanya de civisme de TRAM guanya el premi Or ADG Laus 2020 Audiovisual

• El Trap de Kant recull d’una manera divertida i amb un llenguatge col·loquial i juvenil aquelles actituds que s’han d’evitar al transport públic.
• Cada any els Premis ADG Laus de Disseny Gràfic i Comunicació Visual reconeixen els millors projectes en més de 50 apartats de cinc categories: Disseny Gràfic, Digital, Publicitat, Audiovisual i Estudiants.

Barcelona, 27 de novembre de 2020. –L’Associació de Directors d’Art i Dissenyadors Gràfics (ADG-FAD) ha atorgat el Laus d’Or 2020 Audiovisual a la campanya de civisme de TRAM 2019, El Trap de Kant.

Cada any els Premis ADG Laus de Disseny Gràfic i Comunicació Visual reconeixen els millors projectes en més de 50 apartats de cinc categories diferents tenint en compte des de la idea, fins a la seva execució i aportació a la societat. El Trap de Kant, fet per l’agència creativa Paradise Falls i Christian Flores per encàrrec de TRAM, ha rebut la màxima distinció ordinària en la categoria Audiovisual en la que competien altres marques com Movistar +, Seat, Loewe i Estrella Damm.

El jurat ha destacat la seva aproximació al públic més jove amb la contraposició dels elements clàssics amb estils de música urbans. Interpretar l’imperatiu categòric del filòsof Immanuel Kant amb el ritme i el llenguatge audiovisual dels clips de trap ofereix una narrativa renovadora. A més, veure personatges clàssics amb un comportament més alternatiu, fora dels marcs en què apareixen habitualment, permet que el públic en general li dediqui més atenció.

Fins i tot mestres de Filosofia van compartir-ho com a material per apropar la matèria i el civisme als estudiants.

El vídeo i altres variacions més curtes del mateix es van difondre exclusivament a través dels canals digitals del Tramvia de Barcelona i va tenir més de 600.000 visualitzacions en menys de 24 hores només en català. Tots els vídeos es poden trobar al canal de Youtube de TRAM en català, castellà i anglès: