El volum de negoci d’FGC augmenta un 8,7% el primer quadrimestre del 2017, xifra rècord en la història de l’empresa

08/05/2017.- Totes les línies de negoci de Ferrocarrils augmenten els seus ingressos respecte l’any anterior
El volum de negoci a la línia Lleida-La Pobla creix un 205% amb el nou model d’explotació.

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) ha tancat els primers quatre mesos del 2017 amb creixements excepcionals en els seus ingressos en totes les línies de negoci. Concretament, els ingressos de Ferrocarrils han crescut un 8,7% respecte el mateix període de l’any anterior i se situa en xifres rècord de creixement.

Pel que fa a la línia de negoci ferroviària, FGC manté la tendència de creixement dels darrers anys. A les Línies Metropolitanes l’increment en aquests quatre mesos ha estat del 3,20%, mentre que a la línia Lleida-La Pobla, amb la implantació del nou model d’explotació, l’increment ha estat del 205% respecte el mateix període de l’any anterior. Pel que fa al transport de mercaderies, es recupera la línia de creixement amb un increment del 2,5%.

A la línia de negoci de Turisme i Muntanya, FGC ha tancat la temporada d’hivern amb el millor resultat de la història de Ferrocarrils, amb més de 600.000 visitants i amb un creixement de prop del 30% sobre l’any anterior. De la mateixa manera, pel que fa a l’explotació de Montserrat, l’increment ha estat del 21,3%.

Aquestes dades confirmen la tendència de creixement en els indicadors de gestió d’FGC, que durant els últims anys ha continuat incorporant nous serveis i fent millores per adaptar l’oferta a la demanda i millorar la satisfacció del client. En aquest sentit, durant els propers mesos entrarà en funcionament el perllongament de Sabadell i és previsible que això repercuteixi en un increment encara més rellevant a les Línies Metropolitanes d’FGC.