FGC. Es reprèn el servei de trens entre les estacions de Pl. Catalunya i Baixador de Vallvidrera

FGC2GLes línies S1 i S2 tornen a circular des de i fins a l’estació de Pl. Catalunya després del tall de servei del cap de setmana.
El Funicular de Vallvidrera reprèn el servei el dia 19 d’agost un cop finalitzat el període de revisió.

Demà dimecres 17 d’agost es reprèn el servei de trens entre les estacions de Pl. Catalunya i Baixador de Vallvidrera, interromput des del 13 d’agost com a conseqüència de les obres d’adaptació per a les persones amb mobilitat reduïda que s’estan duent a terme a l’estació de Sarrià de la línia Barcelona-Vallès, així com altres actuacions de millora de la infraestructura.

D’aquesta manera, durant els propers dies els usuaris hauran de tenir en compte que:
• Els trens de la línia L6 (Reina Elisenda) no circularan fins el dia 29 d’agost en què hi haurà servei només en hora punta entre les estacions de Pl. Catalunya i Sarrià.
• Les línies S1 (Terrassa) i S2 (Sabadell) s’aturaran a totes les estacions.
• Les línies S5 (Rubí) i S55 (Universitat Autònoma) no circularan durant el mes d’agost.
• A les línies S1 i S2 les nits de divendres i de dissabte entre les 00.00 hores i les 02.30 hores, els trens només circularan entre les estacions de Sant Cugat i Terrassa o Sabadell. En el tram entre Pl. Catalunya i Sant Cugat, FGC oferirà servei substitutori amb autobús fins a les 02.30 hores, i es recomanaran serveis de transport alternatius.
• El divendres 18 d’agost, el Funicular de Vallvidrera reprèn el servei un cop finalitzat el període de revisió. Fins divendres hi haurà servei d’autobús substitutori Peu del Funicular-Pl. de Vallvidrera.

Les afectacions a la línia Barcelona-Vallès duraran fins el dia 30 de setembre. Durant aquest període totes les estacions romandran obertes durant tot l’horari de servei comercial (amb servei de trens o sense) per atendre els dubtes dels viatgers, que es poden adreçar als agents d’estacions o bé utilitzar els intèrfons d’informació.

Podeu consultar les característiques del servei del mes d’agost i del mes de setembre a www.fgc.cat, al cercador web, a l’aplicació per a mòbils d’FGC i a les vitrines informatives de les estacions, així com trucant al telèfon d’atenció al client 012.