Renfe renova la seva pàgina web amb un accés més senzill per la compra de bitllets

•    S’incorporen els enllaços per a les xarxes socials a través de les que Renfe informa als seus clients  i usuaris
•    La web de Renfe té 3 milions d’usuaris únics al mes, una de les més importants del sector

Barcelona, 14 d’octubre de 2011 (Renfe).

Renfe ha millorat la seva pàgina web amb una renovació de la home (pàgina d’entrada) que facilita la navegació, afavoreix l’accés a la compra, els horaris i els canals de xarxes socials en els que l’Operadora té compte.

Aquest nou disseny incorpora també Renfe Radio, que es va estrenar fa unes setmanes i que aviat es podrà escoltar a altres canals a més del web. La nova home, també incorpora els enllaços a les xarxes socials a través de les que Renfe informa a clients i usuaris i mitjans de comunicació: Youtube, Twitter i Facebook, aquest dos últims inaugurats als mesos de febrer i juny respectivament.

La web compta amb més de 3 milions d’usuaris únic al mes i més del 30 per cent dels bitllet es venen a través d’aquest canal.