Nou telèfon gratuït de reclamacions per als clients d’FGC

• El nou número per atendre les incidències i reclamacions dels clients és el 900 90 15 15
• El telèfon atendrà les reclamacions dels clients de les línies d’FGC, del cremallera de Montserrat i de les estacions de muntanya de Vall de Núria i La Molina

Barcelona, 25 de maig de 2011
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya posarà en servei el nou número de telèfon gratuït per a reclamacions 900 90 15 15, el proper divendres 27 de maig.
Aquest nou telèfon 900 és totalment gratuït i atendrà les incidències de tots els clients d’FGC, tant de les línies metropolitanes (Barcelona-Vallès i Llobregat-Anoia) i la línia Lleida-La Pobla de Segur, com del cremallera de Montserrat i de les estacions de muntanya de Vall de Núria i La Molina.
Aquest nou telèfon serà una finestra més perquè els clients puguin fer arribar els seus comentaris, queixes, reclamacions i incidències. Cal recordar que existeixen altres vies per tal de que els clients contactin amb la companyia com els propis agents d’FGC, l’apartat de reclamacions de www.fgc.cat, els nous perfils corporatius als canals de comunicació 2.0: Twitter (http://twitter.com/fgc_fgc) o Facebook (www.facebook.com/fgcferrocarrils) i els Centres d’Atenció al Client de les estacions de Pl. Catalunya i Pl. Espanya.