Renfe amplia el número de places per a incorporar personal d’atenció al client al servei de Rodalies de Barcelona

• La convocatòria de places destinades a Rodalies de Barcelona s’incrementa de 50 a 85 places
• Les noves places es cobriran amb els 240 aspirants seleccionats a la primera fase

11-jun-07.- Renfe ha ampliat en 35 noves places la convocatòria per a incorporar personal d’atenció al client al servei de Rodalies de Barcelona. Amb aquest increment, la companyia ofereix un total de 85 places al Nucli de Barcelona, que seran cobertes amb els 240 aspirants seleccionats a la convocatòria realitzada al maig. En total, es van presentar 1.467 sol•licituds per a cobrir les places de personal convocades per a Barcelona.

Aquesta ampliació respon a les necessitats plantejades per l’empresa de millorar l’atenció d’informació als clients i s’emmarca dins el compromís de Renfe d’incrementar la qualitat del servei de Rodalies de Barcelona.

El nou personal s’incorporarà al servei a partir del mes de juliol. Un cop finalitzat el procés de selecció, els 85 nous treballadors rebran una formació de dues setmanes destinada a dotar el nou personal dels coneixements adequats al servei d’informació i atenció al viatger.

Millores a Rodalies de Barcelona
Les accions de millora del servei de Rodalies a Barcelona es fonamenta en tres eixos bàsics:
• Increment de l’oferta de transport, amb la incorporació de nous trenes Civia, dels que 15 ja estan en servei, dins d’un pla que preveu l’arribada de 80 Civias fins 2012.
• Millora de la informació tant a estacions com a bord dels trens, amb la posada en servei d’un nou Sistema d’informació automatitzat que ja està en funcionament en el 60 % dels trens i que es preveu estendre al total del parc de vehicles a finals d’aquest any.
• Renovació del sistema d’atenció al client, per a el que s’ha previst la incorporació d