Nous horaris a la línia del Vallès a partir del proper 29 de maig

* La imminent entrada en servei de la nova estació de Volpelleres el proper 5 de juny obliga a modificar lleugerament tots els horaris de la línia Barcelona-Vallès.
* Els nous horaris respecten l’actual freqüència de trens en totes les línies mantenint l’oferta de servei existent fins ara.

Barcelona, 26 de maig de 2010

A partir del proper dissabte 29 de maig Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya modificarà els horaris de la línia Barcelona-Vallès per la imminent entrada en funcionament de la nova estació de Volpelleres.

Els nous horaris, que respecten l’actual freqüència de trens en totes les línies, s’apliquen una setmana abans de la inauguració de Volpelleres, prevista per al proper 5 de juny, per tal de disposar d’un període d’ajust del servei.

L’oferta de servei es mantindrà com fins ara, amb 32 sortides tren/ hora punta des de l’estació de Plaça Catalunya.