Una incidència tècnica ha afectat el servei de la L3 de metro entre Paral·lel i Pg. de Gràcia aquesta tarda

La línia 3 de metro ha estat sense servei aquesta tarda durant 1 hora i 43 minuts entre les estacions de Paral·lel i Passeig de Gràcia, a causa d’una incidència tècnica. A les 16.05 s’ha aturat el servei en aquest sector de la línia, després de detectar-se una anomalia en la subjecció de la catenària en un punt del túnel pròxim a l’estació de Catalunya.

Mentre es duia a terme la reparació, la línia 3 ha funcionat dividida en dos carrusels diferents: de Zona Universitària a Paral·lel, d’una banda, i de Passeig de Gràcia a Trinitat Nova, de l’altra. Han quedat sense servei, doncs, les estacions de Drassanes, Liceu i Catalunya.

A les 17.48, un cop solucionada l’avaria, s’ha normalitzat el servei a la línia 3.

La incidència s’ha comunicat als usuaris mitjançant megafonia, indicadors lluminosos i empleats situats a les estacions. Per cobrir el tram de Paral·lel a Passeig de Gràcia han pogut utilitzar la línia 2 de metro, que té connexions en tots dos punts, així com un servei especial d’autobús llançadora que s’ha dotat amb 12 vehicles, a més de les línies regulars d’autobusos.

TMB demana disculpes als usuaris que han resultat afectats per aquesta incidència.
Barcelona, 31 de març de 2010