La implementació de l’abonament recurrent per a Rodalies de Barcelona en el suport de targeta sense contacte per aquest segon quadrimestre està presentant problemes en algunes màquines d’autovenda
La implementació de l’abonament recurrent per a Rodalies Barcelona en el suport de la targeta sense contacte per a aquest segon quadrimestre s’ha dut a terme perquè millora les prestacions dels anteriors que s’emetien en format amb banda magnètica.
El no fregament amb els controls d’accés millora la vida útil d’aquests títols
Es millora la traçabilitat dels desplaçaments a fi de poder millorar el servei gràcies a l’anàlisi de les dades
El nou model TSC és una aposta de Renfe per a continuar digitalitzant i millorant el ticketing en el seu servei
Aquest nou suport presenta problemes en algunes màquines d’autovenda (més o menys la meitat), però no està afectant la mobilitat dels viatgers.
La resta de màquines, Indra, i les taquilles estan expedint abonaments gratuïts amb normalitat.
En tot cas, per a evitar l’espera dels clients, aquelles persones que no puguin expedir el seu abonament recurrent, se’ls lliurarà, de manera gratuïta, un abonament de 10 viatges perquè puguin realitzar el seu desplaçament.
S’ha reforçat el personal d’informació i atenció al client de les estacions de Rodalies de Barcelona per a dur a terme aquesta operativa, a més de poder ajudar als viatgers en les necessitats que puguin aparèixer.
Recomanem als viatgers de Rodalies que adquireixin el seu nou abonament a través de l’app de Renfe Cercanías.
Per a agilitzar aquest procediment es distribuiran 150.000 fullets informatius per a explicar com adquirir l’abonament a través de l’app.
Es contactarà via mòbil amb els més de 420.000 viatgers registrats el quadrimestre anterior per a informar-los de l’opció d’obtenir el seu abonament a través de l’app.