Tènics d’Adif reparen la incidència que afectava a la infraestructura a Montcada-Ripollet
Informació de servei de les 08.30 h.
• Els trens circularan amb retards al tram Mollet – Montcada – Ripollet
• Des de les 7.30 hores, s’ha habilitat un servei de 50 autobusos entre Vic – Les Franqueses – Granollers Centre on els viatgers on s’encaminaven al servei de la lìnia 2 de Rodalies
26-nov-08.- A les 7.50 hores, tècnics d’Adif han reparat la incidència que afectava a la infraestructura i que ha obligat a interrompre el servei ferroviari entre Barcelona i Vic. A les 08.05 hores ha sortit el primer tren des de Vic cap a L’Hospitalet i a les 08.19 hores en sentit contrari. Els trens circularan amb retards al tram Mollet – Moncada – Ripollet. Durant la incidència, els trens del tram Puigcerdà – Vic han prestat servei ferroviari.
A partir de les 7.30 hores, Renfe ha habilitat un servei de 50 autobusos al tram Vic – Les Franqueses – Granollers Centre, on els viatgers poden continuar viatge en trens de la línia 2 de Rodalies. Així mateix, els viatgers de Granollers Canovelles, Mollet Santa Rosa, Montcada Ripollet i Santa Perpétua s’han encaminant a les estacions de la línia 2 de Rodalies ubicades a aquestes poblacions.
Per la seva part, el Departament d’obres Públiques de la Generalitat de Catalunya ha col.laborat demanant a les empreses el reforç de les línies regulars de enllacen Barcelona amb aquesta zona.
Tècnics d’Adif s’han desplaçat a lloc de la incidència per a procedir a la seva reparació i determinar el seu origen, que molt probablement sigui a causa d’un acte vandàlic. Adif presentarà denúncia per aquest fet.
Incidència a la línia 1 de Rodalies
A les 8.20 hores, Técnics d’Adif han reparat la incidència que afectava al tram Premià – Sant Adrià. Aquesta incidència, obligava a circular en via única en aquest tram. La reducció de la capacitat operativa en aquest tram limitava la freqüència de pas a 2 trens per hora i sentit.
Una vegada reparada la incidència progressivament s’aniran recuperant les freqüències habituals.
S’ ha informat d’aquesta incidència els viatgers mitjantçant la megafonia d’ estacions i trens, així com personal d’atenció al client, servei SMS, Transmet i secció Última hora de la web www.renfe.com.