Renovació campanya 50.000 places promocionals a 25 destinacions
La campanya anterior de 100.000 places s’ha exhaurit en aquest mes de novembre
Renfe renova la campanya promocional a 25 destinacions amb 50.000 noves places
· Aquests bitllets amb descomptes de fins el 70% permetran viatjar fins el 15 de desembre
· Aquestes places promocionals permeten viatjar des de Barcelona a Sevilla des de 35 euros o a Bilbao a partir de 19,60
Barcelona, 19 de novembre de 2013 (Renfe).
Gràcies a la bona acollida de la campanya promocional a 25 destinacions als trens AVE i Llarga Distància, Renfe renova aquesta iniciativa fins el 15 de desembre posant a la venda 50.000 noves places amb descomptes de fins al 70% al nord i sud peninsular.
Aquests bitllets permetran viatjar als trens AVE, Alvia i TrenHotel que enllacen Barcelona amb Andalusia, Astúries, Cantàbria, La Rioja, Navarra, Euskadi i Galícia. Totes aquestes places són vàlides per viatjar durant el mes de novembre i fins el proper 15 de desembre, i es poden adquirir directament a través del web de renfe.com.
Preus promocionals des Barcelona:
Sevilla 35€
Còrdova 34,55€
Màlaga 35,05€
Bilbao 19,60€
Logroño/Pamplona 15,55€
Donosti 19,25€
Gijón 20,45€
Vigo
Tota la informació sobre preus i horaris es pot trobar a les oficines d’atenció al client a les estacions, al telèfon d’informació i atenció al client, 902 320 320 i a la pàgina web www.renfe.com.