Noves millores al web rodaliesdecatalunya.cat
· El cercador d’horaris incorpora informació sobre els preu del trajecte consultat i sobre la resta d’abonaments i títols integrats disponibles en aquest tram
· La secció de consultes i atenció al client, afegeix una secció de Preguntes Freqüents per facilitar a l’usuari trobar la informació més habitual del servei
Des d’aquesta setmana, Rodalies de Catalunya amplia la informació al client a través del web rodaliesdecatalunya.cat per tal de facilitar a l’usuari més detalls sobre els serveis de rodalia i dels trens regionals. Les principals novetats són la ampliació de la informació que s’ofereix a través de la secció consultes i atenció al client, així com també la incorporació del preu per trajecte en realitzar una consulta d’horaris.
D’aquesta manera, un cop es realitza una consulta d’horaris, el web informa també del preu del viatge consultat així com sobre la resta d’abonaments i títols integrats que es poden utilitzar en aquest trajecte.
Millores a Consultes i atenció al client
El web rodaliesdecatalunya.cat millora també la informació a la secció de consultes i atenció al client incorporant informació sobre les consultes més habituals dels usuaris. D’aquesta manera, el web permet solucionar d’una manera més senzilla i àgil els principals dubtes dels visitants del web i adreçar-los a les seccions concretes on puguin trobar tota la informació.
En la mateixa línia, també es milloren les seccions de reclamació d’objectes perduts i devolució Xpress. En aquestes seccions s’ha incorporat una breu i detallada informació sobre com es poden realitzar les reclamacions així com les condicions de sol·licitud de la devolució Xpress. I per aquelles persones que vulguin iniciar els tràmits, el web els adreça als formularis per realitzar consultes i reclamacions, així com per la reclamació d’objectes perduts i devolució Xpress. Amb aquestes modificacions, es busca facilitar a l’usuari realitzar les seves consultes i reclamacions.
El web rodaliesdecatalunya.cat amb 120.000 de visites mensuals, ofereix també informació en temps real sobre l’estat del servei, sobre afectacions al servei programades amb antel·lació, mapes de la xarxa rodalies, dades de les estacions i dels serveis de què disposen, informació sobre les tarifes vigents, i les darreres notícies d’actualitat.
Barcelona, 11 de gener de 2013