Exposició conmemorativa del 150 aniversari de l’arribada del tren a Girona
L’associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines ens informan:
Exposició conmemorativa del 150 aniversari de l’arribada del tren a Girona
Casa de Cultura de Girona
Pl. de l’Hospital, 6
17002 Girona
tel. 972 20 20 13
Horari: de dimarts a dissabte de 13 a 21h. fins el 30 de març
(dilluns i festius tancat)
L’arribada del Ferrocarril a qualsevol ciutat, significava un canvi radical per als seus habitants. Girona no en va ser una excepció.
Això va passar ara fa 150 anys i l’Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines, amb l’ajut de les institucions presents a la nostra ciutat, us volem donar a conèixer el trasbals que va experimentar aquella petita ciutat, que aleshores va aparèixer en el mapa de les modernes comunicacions de l’època.
Us hem preparat una exposició a la Casa de Cultura de Girona, amb la informació necessària per entendre la magnitut del fet, juntament amb una mostra d’objectes ferroviàris i una monumental maqueta de 20 metres de llarg, que entretindrà la mainada mentre llegiu els plafons explicatius.
Més informació en: Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines