Renfe millora els serveis Avant i AVE a Catalunya
A partir de l’ 11 de desembre
• S’incrementa l’oferta diària de places a l’Avant en un 18,6% gràcies a la posada en servei dels nous trens S121
• El temps de viatge dels trens AVE directes Barcelona – Madrid serà de 2 hores 30 minuts
Barcelona, 7 de desembre de 2011. (Renfe)
A partir de l’11 de desembre, Renfe millora els seus serveis tant en l’Avant que enllaça Lleida amb Camp de Tarragona i Barcelona com en els trens AVE del corredor Barcelona- Madrid.
El servei Avant a Catalunya, el proper 11 desembre començaran a circular els nous trenes S121, aquest model posa a disposició dels clients 3.360 places en dia laborable, el que suposa un increment del 18,6% respecte l’oferta actual.
A més d’oferir més places, el tren S121 incorpora endolls en tots els seus seients. La resta de prestacions són similars a les actuals i es mantenen els estàndards habituals de confort en els serveis de Renfe.
Per la seva part, des de l’11 de desembre el temps de viatge dels trens AVE directes Barcelona – Madrid serà de 2 hores 30 minuts