Els usuaris del tramvia realitzen suggeriments i queixes en persona a l’equip directiu de TRAM
Barcelona, 18 de maig de 2016. – Les persones responsables de TRAM han sortit dels seus despatxos per escoltar les queixes, dubtes i suggeriments dels usuaris del tramvia a les parades de Glòries i Francesc Macià avui dimecres 18 de maig. Amb el lema “Vull parlar amb la persona responsable”, aquesta iniciativa serveix per copsar l’opinió i les necessitats reals dels viatgers i, al mateix temps, apropar els responsables de l’empresa als usuaris del tramvia.
Amb aquests objectius, durant tot el dia, hi participen: el director general de TRAM, Humberto López Vilalta; i la resta de directius de la companyia, com ara: el director gerent, Joaquim Bestit; el director tècnic, Joan Carsi; el director d’Operacions, Agustín del Castillo; el director de Manteniment, Ramon Vall; el director d’Administració i Recursos Humans, Xavier Angoitia; la directora de Marketing, Anahí Martín, i la directora de Comunicació, Anna Viñals.
Els viatgers s’han trobat amb els responsables de TRAM a la parada de Glòries, de 12 a 15 hores, i a la parada de Francesc Macià, de 16 a 19 hores. Per difondre la iniciativa s’ha creat un cartell que s’ha col·locat a totes les parades del tramvia, a més d’un baner al web tram.cat i a través de les xarxes socials.
Consolidació de l’acció com a referent
El 2013 es van entrevistar 168 viatgers amb els responsables a Trambesòs i 208 a Trambaix. El 52,28% de les peticions van ser sobre: la freqüència (14,32%), el recorregut horari i el sistema integrat (13,67%), la seguretat i ampliació del personal (12.15%) i els títols, màquines expenedores i validadores (12,15%).
El 2014, per la seva banda, es van entrevistar 221 viatgers amb els responsables a Trambesòs i 173 a Trambaix. El 51,3% de les peticions giraven entorn: la freqüència (18,2%), el recorregut, horari i sistema integrat (15%), els títols, màquines expenedores i validadores (10,3%) i la seguretat i ampliació del personal (7,9%).
Després de l’èxit d’edicions anteriors, el 2016 es consolida l’acció com a un referent. TRAM segueix prestant atenció a les queixes i suggeriments dels seus clients per tal de millorar el servei amb la participació d’aquests.
Horaris i ubicació
En cas que es la ciutadania prefereixi parlar personalment, per fer un suggeriment o una queixa, així com reclamar objectes perduts, ho pot fer a les oficines o omplint els formularis. Per qualsevol dubte, es poden dirigir al Telèfon d’Informació Ciutadana.