Renfe Viajes, nova oferta de serveis al client a renfe.com

Renfe02Renfe potencia el seu negoci online que ja arriba al 46% dels bitllets.
·L’empresa comença a comercialitzar hotels, cotxes, i serveis complementaris d’oci i turisme garantint un preu mínim.
·Els clients registrats al programa +Renfe acumularan punts per cada servei associat que contractin.

Barcelona, 15 d’ abril de 2016 (Renfe).
Renfe ha presentat la seva nova línia de comercialització de serveis turístics associats al viatge en tren, Renfe Viajes, amb l’objectiu d’oferir als seus clients nits d’hotel, cotxes de lloguer i propostes d’oci des de renfe.com garantint un preu mínim i aportant nou valor al seu web i al seu programa de fidelització +Renfe.

Els clients disposaran de noves opcions de viatge adaptades a la seva recerca des de renfe.com i totes les compres i contractacions de serveis des del portal acumularan punts. Renfe per als clients registrats al programa i podran bescanviar amb qualsevol dels partners associats.

Les noves opcions que s’obren al client inclouen un renovat servei de Tren+Hotel adaptat al tipus de viatgers (adults, nens, gent gran, etc.) per a oferir el millor preu disponible, una oferta de més de 800.000 allotjaments per a reservar habitacions d’hotel en les millors condicions, un servei de lloguer de cotxes lligat al tren o de manera independent amb accés a les millors ofertes de les flotes líders, així com entrades a teatres, musicals, parcs temàtics, excursions i demés opcions d’oci associades al viatge.

Amb Renfe Viajes, presentat avui al Saló B-Travel, la companyia vol potenciar el seu negoci online des de renfe.com, portal líder en el sector del transport.
I a través del qual, Renfe ja distribueix el 46% dels seus bitllets després d’un creixement constant durant els últims anys. La potenciació de renfe.com és estratègica i s’ha vist recolzada també per un renovat disseny per a una compra més àgil adaptada a qualsevol dispositiu, així com per al desenvolupament de diverses versions de l’app Renfe Ticket.

La incorporació d’aquesta nova línia de serveis de viatge a renfe.com incideix en la seva aposta estratègica de servei i digitalització que Renfe cerca per a oferir els seus clients un nou valor associat al viatge en un dels mercats més actius d’internet, transport i turisme. Serveix també als clients del nou programa de fidelització +Renfe la possibilitat d’incrementar els punts Renfe cada cop que contractin qualsevol dels nous serveis.

La companyia va treure a concurs la licitació per buscar socis en els diferents serveis de Renfe Viajes, que s’oferiran en finalitzar la compra de bitllet i a pàgines directes. Muchoviaje va resultar adjudicatari en el cas d’Hotels i Tren+Hotel, en col·laboració amb Booking.com i altres empreses de primer nivell; Cartrawler en el cas de lloguer de cotxes i el programa Train&Dirve; i Viajes Reina / Neoturismo en el cas dels serveis d’oci.

Per a tots els casos, l’acord preveu ofertes de preu mínim, atenció i pàgines d’informació, servei d’atenció per a urgències i ofertes exclusives per a clients de Renfe.

Més informació en renfe.com