Renfe ofereix més de 45.000 places addicionals en els trens de Rodalies de Catalunya pel Carnestoltes 2013
· Entre Barcelona i Sitges Renfe incorpora 35 circulacions especials en doble composició entre el dissabte 9 i el dimecres 13 de febrer
· El serveis de la línia R3 també es reforçaran amb la circulació especial d’un tren el diumenge 10 a primera hora del matí entre Torelló i Vic
· La matinada del dimecres el servei de la línia R2 entre Vilanova, Sitges i Barcelona s’iniciarà a les 01.21 hores de la matinada
Renfe ofereix més de 45.000 places addicionals als trens de Rodalies de Catalunya amb motiu de les festes de Carnestoltes 2013. Els principals reforços es concentren a la línia R3 i principalment a la línia R2 sud de Rodalies. Del total de places, la majoria corresponen als serveis que enllacen Barcelona amb Sitges durant els dies 9, 10, 11 i 13 de febrer, on es posaran en servei 35 trens especials en doble composició.
Els dies de major reforç de places a línia R2 sud seran el diumenge, el dilluns i l’últim dia de Carnestoltes, el dimecres 13 de febrer, ja que són els que registren una major demanda de transport. A més, per a facilitar la tornada a Barcelona dels assistents al Carnestoltes, tant dilluns com dimecres es reforça especialment l’inici del servei des de Vilanova i la Geltrú iniciant-se a les 01.29 hores.
El dispositiu de seguretat corresponent al servei de reforç finalitzarà el dimecres 13 de febrer al migdia. L’operatiu de seguretat compta amb la participació dels Mossos d’Esquadra i Policia Local i la col·laboració de les Conselleries de Seguretat Ciutadana dels diferents municipis en els que s’espera un major moviment de viatgers.
D’altra banda, s’instal·laran validadores de bitllets d’entrada a la plaça de l’estació per accedir directament a l’andana sense haver de passar pel vestíbul i evitar aglomeracions. Finalment, dilluns i dimecres s’habilita una entrada especial a l’estació pels viatgers que es desplacen a primera per motius laborals.
Reforç especial Torelló-Vic
Aquest any, Rodalies de Catalunya torna a reforçar de manera especial la comarca d’Osona amb 2.100 places a durant el cap de setmana del 9 i 10 de febrer. Aquest reforç especial permetrà facilitar el desplaçament d’aquells que vulguin gaudir de les festes de Carnaval Terra Endins de Torelló
A més, Rodalies de Catalunya ha programat la circulació d’un tren especial amb sortida de Torelló a les 7.05 hores i amb destinació Vic a les 7.18 hores per a la tornada a primera hora del matí.
Per a més informació els viatgers poden dirigir-se a les estacions de Rodalies de Catalunya, al telèfon 900 41 00 41 i al web www.rodaliesdecatalunya.cat
Barcelona, 1 de febrer de 2013