Renfe col•labora amb la catorzena edició del Festival Internacional de Publicitat Drac Novell

El certamen es celebrarà el 10 i l’11 de novembre
• Renfe, en el marc de la seva estratègia de Responsabilitat Social “Un tren de Valors”, recolza l’educació i la cultura
• El certamen premia les creacions d’estudiants de publicitat

Barcelona, 9  de novembre de 2011 (Renfe).
Renfe col•labora amb la catorzena edició del festival d’àmbit Internacional Drac Novell, on es premien els treballs d’estudiants i nous creatius. L’empresa ferroviària serà la protagonista del Premi de Creativitat 24 hores.

L’edició d’enguany del Drac Novell es celebra els dies 10 i 11 de novembre a la Universitat Internacional de Catalunya. En aquest certamen es  premiaran les millors creacions en les categories de ràdio, audiovisual,  gràfica, cartells i suports interactius.

A més, durant el festival també s’atorgarà un premi especial que serà triat per les votacions del públic assistent, així com un premi a la millor creativitat 24 hores i el premi Zenithmedia a la millor proposta creativa que destaqui en innovació.

L’objectiu principal del festival, creat i promogut per l’Associació Empresarial de Publicitat, i que compta amb el recolzament de Renfe, és premiar l’enginy i la creativitat així com donar a conèixer les seves  creacions al món empresarial i acostar la professió al món universitari.

Renfe com a patrocinador i transportista oficial, ofereix un 30% de descompte per a tots els assistents al certamen en tots els seus serveis. Per tal de poder gaudir del descompte, s’haurà de presentar el document acreditatiu d’assistència al Festival en el moment de la compra del bitllet entre el 8 i el 13 de novembre.

Renfe mostra un ferm compromís en el desenvolupament de l’educació i la cultura amb el recolzament en iniciatives tan importants com aquesta en el marc de la seva estratègia de Responsabilitat Social Empresarial ‘Un Tren de Valors’.