Els tramvies circularan durant tota la nit de Sant Joan

Aquest proper dijous 23, Revetlla de Sant Joan, totes les línies del Trambaix i del Trambesòs funcionaran de manera ininterrompuda durant tota la nit. Un any més, TRAM vol ajudar a facilitar la mobilitat dels ciutadans en una nit on tradicionalment es produeixen molts desplaçaments.

Per aquest motiu, hi haurà tramvies circulant des de les 5:00 hores de la matinada del dia 23 fins a les 2:00 hores del dissabte 25 de juny –durant 45 hores seguides.

La freqüència de pas dels tramvies entre les 22 hores i les 5 hores al Trambaix serà de 15 minuts al tram comú i de 30 minuts a les línies T2 i T3. Al Trambesòs, la freqüència de pas de les 3 línies –T4, T5 i T6- durant aquesta franja horària serà de 20 minuts. A partir de les 5:00 hores les freqüències seran les habituals d’un dia festiu.
Barcelona, 21 de juny de 2011