Barcelona, 15 de juny de 2011 (08.15 hores)- Restablerta la circulació en via única al tram Garraf-Castelldefels
Des de les 8.10 hores es restableix la circulació per les dues vies entre Garraf i Castelldefels. Progressivament, els trens de la línia R2 sud anirant recuperant la freqüència de pas habitual.
A causa de l’atropellament d’una persona, des de les 05.57 hores es circulava en via única al tram Garraf – Castelldefels degut a l’atropellament d’una persona. Aquesta incidència ha provoca retards de 25 minuts de mitjana en els serveis de l’R2 sud, així com el desviament dels trens Regionals i de Llarga Distància via Vilafranca del Penedès- Sant Vicenç de Calders.
Renfe ha informat d’aquesta incidència a través del personal d’informació i atenció al client, megafonia de trens i estacions, servei SMS, Transmet, aíxí com amb el telèfon 902 41 00 41 i les web www.rodaliesdecatalunya.cat i www.renfe.com