Renfe oferirà 46.000 places addicionals en els trens de Rodalies amb parada a Montmeló
Amb motiu del Gran Premi de Fórmula 1
• Els dies 21 i 22 de maig s’ha programat la circulació de 42 trens especials, 21 cada dia
• Per a més informació els viatgers es poden adreçar als telèfons 902 41 00 41 i 902 320 320, i a les web rodalies.gencat.cat i www.renfe.com
Amb motiu de la celebració del Gran Premi d’Espanya d’Automobilisme, Renfe oferirà 46.000 places addicionals en els trens de Rodalies amb parada a Montmeló els dies 21 i 22 de maig. La programació establerta assegura una freqüència mitjana de 15 minuts per sentit a la connexió Montmeló – Barcelona a les hores en què es preveu una major afluència de viatgers.
Per a facilitar la mobilitat dels aficionats, Renfe ha dissenyat una programació que preveu la circulació de 42 trens especials, 21 el dissabte i 21 el diumenge, de la línia R2 (Castelldefels – Granollers Centre).
L’increment previst pel Gran Premi de Formula 1 completarà el servei habitual de Renfe a Montmeló els caps de setmana, que consisteix en 74 trens diaris, 37 per sentit, amb una oferta de 81.400 places diàries. Per a facilitar i agilitzar l’adquisició dels bitllets, Renfe ha programat les màquines d’autovenda de manera que el primer títol de transport que aparegui en pantalla sigui un bitllet d’anada i tornada fins a Montmeló – Circuit de Catalunya.
Al 2010, més de 41.600 persones van utilitzar els trens de Rodalies per a assistir al Gran Premi de Fórmula 1 de Montmeló, comptabilitzant les sessions de divendres, dissabte i diumenge. Per aquest motiu, Rodalies de Catalunya duplicarà la oferta habitual el proper cap de setmana a partir de les 05.49 hores des de Barcelona Sants
Per a més informació els clients poden dirigir-se a les estacions, al telèfon 902 41 00 41 i 902 320 320, i als web rodalies.gencat.cat i www.renfe.com
Barcelona, 17 de maig de 2011