Hereu: “La prioritat és tirar endavant la connexió d’Alta Velocitat amb l’Aeroport del Prat, altres escenaris poden esperar”

L’alcalde també ha destacat el bon ritme de l’Alta Velocitat a Barcelona

L’alcalde de Barcelona, Jordi Hereu, ha demanat avui al Govern de la Generalitat que prioritzi l’enllaç de l’Aeroport del Prat amb Alta Velocitat, metro, i Rodalies, abans de tirar endavant altres projectes. Davant de l’anunci de la Generalitat de projectar l’enllaç dels aeroports de Girona i Barcelona amb AVE, Jordi Hereu ha recordat que “el Prat és l’aeroport que ens ha de connectar amb el món. Altres escenaris són legítims, però ara la prioritat és una altra i no podem oblidar que ara com ara, que aquesta prioritat passa per les connexions del Prat que estan pendents”.

Hereu ha fet aquestes declaracions després de reunir-se amb la Societat Barcelona Sagrera Alta Velocitat. En aquest aspecte, Hereu a remarcat que “Barcelona avança a molt bon ritme en Alta Velocitat i per tant en el 2012 començarem a veure trens d’Alta Velocitat per la ciutat enllaçant amb el que és el gran objectiu, França.”