La normalitat en el compliment dels serveis mínims només s’ha vist afectada per l’actuació d’un piquet a l’estació de Rubí
Situació a les línies d’FGC
Barcelona, 8 de novembre de 2010
FGC ha mantingut les circulacions previstes en els serveis mínims establerts a partir de les 07,00h d’avui amb normalitat, només l’actuació d’un piquet a l’estació de Rubí ha alterat lleument el servei previst.
A les 07,30h un piquet ha aturat a l’estació de Rubí, dos trens de la línia S1 procedents de Terrassa. FGC ha transbordat els viatgers en autobusos a la mateixa estació i ha mantingut aquest servei per carretera entre les estacions de Mira Sol i Rubí en ambdues direccions. La resta de trens de la línia S1 (Terrassa), ha mantingut la circulació en ambdós sentits, sense efectuar aturada a Rubí amb l’objectiu d’evitar el piquet.
La resta de circulacions de les línies S1 (Terrassa) i S2 (Sabadell), així com les línies urbanes de Barcelona-Vallès i tots els serveis de la línia Llobregat-Anoia, han circulant amb normalitat mantenint els horaris dels serveis mínims establerts fins a les 09,00h.
A partir de les 09,00h, un cop finalitzat el període de serveis mínims, FGC ha reprès el servei amb normalitat a totes les línies metropolitanes.
A partir de les 18,00h i fins a les 20,00h d’avui, s’iniciaran novament els serveis mínims previstos per la tarda.