Nou Centre TMB d’Atenció al Ciutadà a l’intercanviador de Sagrera (L1 i L5)

tmb51Aquest mes ha començat a funcionar un nou Centre d’Atenció al Ciutadà de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) a l’estació de Sagrera (línies 1 i 5 de metro). Aquest nou centre neix amb la voluntat d’oferir un servei de més proximitat, facilitant així l’accés als ciutadans que habiten a la zona nord de Barcelona i a d’altres municipis propers com Badalona, Santa Coloma i Sant Adrià de Besòs.

metrol13metrol51El nou centre, obert els dies feiners de 8 a 20 hores, continuarà la línia d’atenció al client implantada per TMB en els darrers anys. Així, es treballa per satisfer les necessitats d’informació i atenció dels ciutadans de Barcelona i la seva àrea metropolitana, amb un tracte més personalitzat i de qualitat.El nou Centre TMB d’Atenció al Ciutadà és al vestíbul d’Hondures de l’estació de Sagrera de la línia 1

Els altres tres centres existents són al metro de Sagrada Família, Sants Estació – vestíbul Renfe i metro Universitat. La ubicació del nou centre a l’estació de Sagrera és important per diferents motius: d’una banda, es tracta de l’intercanviador (L1, L5 i aviat L9) amb més flux de passatge de tota la xarxa de metro; a més, s’ha buscat un emplaçament fora del centre de la xarxa, per facilitar la prestació del servei als ciutadans d’altres zones de Barcelona i de la seva àrea metropolitana.

Així, l’obertura d’aquest nou Centre d’Atenció al Ciutadà permet fer un pas endavant en la millora del servei que TMB ofereix als seus usuaris i donarà resposta i solució a les necessitats que els ciutadans de Barcelona i la seva àrea metropolitana plantegen, com informar-se del servei de metro i bus (trajectes, horaris, alteracions del servei, títols de transport, etc); aconseguir guies i plànols de metro; presentar queixes i suggeriments; informar-se sobre objectes perduts a les xarxes de metro i bus (la recuperació es fa a Universitat) i fer gestions per infraccions del reglament.

Barcelona, 15 de gener de 2009