Adif i Renfe activen IMPULSA, un Pla de Comunicació i Atenció al Ciutadà
Davant les importants obres de millora que s’estan executant a Catalunya i les modificacions que comporten
15-des-08.- El Ministerio de Fomento, a través d’Adif i Renfe, ha activat un nou Pla de Comunicació i Atenció al Ciutadà denominat IMPULSA, amb l’objectiu d’oferir una informació completa i detallada sobre les importants obres de millora de la infraestructura convencional i de les actuacions de la Línia d’Alta Velocitat Barcelona – Frontera Francesa que el Gobierno de España, a través d’Adif, està duent a terme a Catalunya i, en especial, de les modificacions de servei que seran necessàries pel seu desenvolupament i que comportaran afectacions a la mobilitat dels ciutadans.
Impulsa contempla augmentar la intensitat i la qualitat de la comunicació als ciutadans, pel que s’utilitzaran els següents suports de comunicació.
• Fullets informatius
• Cartelleria i megafonia a estacions i trens
• Campanya d’informació a premsa i radio
• Personal d’informació i atenció al client
• Senyalització a estacions. Amb especial rellevància a las que tenen enllaç amb altres operadors en estacions Clot Aragó, Passeig de Gràcia i Sants
• Màquines auto venda
• Adhesius en Control d’Accessos
• Servei SMS
• Transmet
• Secció Última hora del web www.renfe.com
• Punts d’informació i atenció al ciutadà (piacs)
• Informació permanent a mitjans de comunicació tant d’obres com de modificacions