Adif i Renfe activen IMPULSA, un Pla de Comunicació i Atenció al Ciutadà

Davant les importants obres de millora que s’estan executant a Catalunya i les modificacions que comporten

15-des-08.- El Ministerio de Fomento, a través d’Adif i Renfe, ha activat un nou Pla de Comunicació i Atenció al Ciutadà denominat IMPULSA, amb l’objectiu d’oferir una informació completa i detallada sobre les importants obres de millora de la infraestructura convencional i de les actuacions de la Línia d’Alta Velocitat Barcelona – Frontera Francesa que el Gobierno de España, a través d’Adif, està duent a terme a Catalunya i, en especial, de les modificacions de servei que seran necessàries pel seu desenvolupament i que comportaran afectacions a la mobilitat dels ciutadans.
Impulsa contempla augmentar la intensitat i la qualitat de la comunicació als ciutadans, pel que s’utilitzaran els següents suports de comunicació.

•    Fullets informatius
•    Cartelleria i megafonia a estacions i trens
•    Campanya d’informació a premsa i radio
•    Personal d’informació i atenció al client
•    Senyalització a estacions. Amb especial rellevància a las que tenen enllaç amb altres operadors en estacions Clot Aragó, Passeig de Gràcia i Sants
•    Màquines auto venda
•    Adhesius en Control d’Accessos
•    Servei SMS
•    Transmet
•    Secció Última hora del web www.renfe.com
•    Punts d’informació i atenció al ciutadà (piacs)
•    Informació permanent a mitjans de comunicació tant d’obres com de modificacions