Automotor tèrmic 9101

Dades de cerca:
Procedència: | Norte (WMD-1 i WMD-2) |
Fabricant: | Sociedad E. de C. Naval |
Fabricant del Motor: | Beardmore - dièsel. |
Any de fabricació: | 1935 |
Potència: | 95 C.V. |
Esforç tracció: | 1.000 Kgs. |
Velocitat màxima: | 90 Km/h. |
Rodatge: | A1 |
Diàmetre de rodes motrius: | 860 mm. |
Distància entre eixos motrius extrems: | 6.200 mm. |
Aquests dos vehicles van entrar en servei al desembre de 1935. La Companyia del Nord els va matricular com WMD 1 i WMD 2.
Al constituir-se la RENFE, van rebre les matrícules 9101 i 9102 i així figuraven en l’inventari de 1945. El 9102 va ser transformat l’any 1946 en vehicle remolcat (desmotoritzat) per a tasques d’electrificació. Se li va assignar la matrícula SEZW-9102 i per tant ja no va aparèixer al Àlbum motor de 1947.
Més Informació:
Web Trenes y Tiempos: Las tracciones térmica y eléctrica en RENFE (XVIII R): Los Somua-Navales de Norte (WMD 1 y 2/RENFE 9101 y 9102)