Automotors elèctrics 101/103

Dades de cerca:
Procedència: | F.C. del Guadarrama (WM-1 a WM-3) |
Fabricant: | Schlieren |
Fabricant part elèctrica: | Brown-Boveri |
Any de fabricació: | 1923 |
Tensió: | 1.200 Volts de corrent contínua. |
Potència contínua: | 390 C.V. |
Esforç total en llanta: | 5.400 Kgs. |
Velocitat màxima: | 40 Km/h. |
Rodatge: | Bo'Bo' |
Diàmetre de rodes motrius: | 925 mm. |
Distància entre eixos motrius extrems: | --- mm. |
Aquesta sèrie composada per tres unitats motores: WM-101 a WM-103, i quatre cotxes remolcs: WR-101 a WR-104. Les composicions es podien fer amb un cotxe motor i un o dos cotxes remolcs, tot i que l’habitual era que dues unitats completes, composades per un cotxe motor i dos remolcs, estiguessin operatius mentre que el tercer cotxe motor passava manteniment o estava en reserva.
Més Informació:
Web Trenes y Tiempos: Las tracciones eléctrica y térmica en RENFE (III R): Los “suizos” suben al Guadarrama (RENFE WM 101 a WM 103/ 431-501 a 431-503)
Dades de Preservació:
Un automotor d’aquesta sèrie ha estat preservat:
WM-101 | Habilitat com a sala d'exposició a l'estació de Cercedilla, per a un esdeveniment anomenat "Tren de la Natura" (Madrid) |