El quart mòdul s'anomena MD4.

- MD137.jpg (101.32 KiB) Visualitzat 43230 cops
Aquest mòdul té molts elements d'importància per al dipòsit.
A l'extrem nord-oest del mòdul trobem la carretera d'accés al dipòsit, amb una oficina a mode de control de les entrades.
A continuació hi ha la via de rentat de calderes. Fins a aquesta via es fan arribar les locomotores que han de procedir a ser apagades per tal de buidar els fangs i els dipòsit que les aigües consumides van deixant a la part baixa de les calderes. A tal efecte trobem una petita casella que conté un compressor per tal de donar aigua a pressió per a injectar a les calderes durant el procés de arrossegament d'aquest fangs. A la pared exterior de la casella hi ha situades dues aixetes amb mànegues connectades per facilitar el rentat. Aquesta via presenta el terra habitualment moll, amb grans dolls, i molts fangs i brutícia. No obstant, una mica més enllà hi ha força vegetació per la filtració constant d'aigua a la terra.
Més avall travessa la via d'accés als tallers, i a continuació els edificis de les oficines, dormitori de maquinistes i cuina i menjador.
A l'est d'aquest edifici trobem els dipòsits per emmagatzemar el fuel-oil per a les locomotores que precisin aquest combustible. El dipòsit està dintre d'un recinte tancat que inclou també unes construccions senzilles que alberguen el preescalfador del fuel-oil i la bomba per impulsar-lo fins a les tomes de fuel-oil. Una petita oficina per al control de la recepció i subministrament del combustible completa aquesta instal·lació.
Per sota dels dipòsits de fuel-oil hi ha la via de descàrrega d'aquest combustible. És una via destinada a la recepció de trens de cisternes i a on poden ser estacionats mentre es procedeix a l'operació de buidat del combustible. Al costat de la via hi ha repartides unes boques de descàrrega de combustible, que poden ser connectades al vagons cisterna mitjançant mànegues.
A continuació trobem les dues vies de sortida del dipòsit que tenen el subministrament de sorra (sota coberta), les preses de fuel-oil (si calen) i aiguades.
Finalment, en la zona més meridional del dipòsit, trobem les vies d'entrada amb les carboneres, i amb la via de servei a les carboneres per tal d'aparcar trens de vagons amb carbó mentre es procedeix a la descàrrega per reposar les carboneres.