Decoracio

Com a entrenament per a la construcció dels mòduls de Sant Andreu, us proposem reparar els actuals mòduls.
Per això obrim aquest panell, per acordar entre tots la forma de treballar,la decoració, i la distribució de la via.
J.Ybañez(Badia4000)

Decoracio

Entrada Autor: J.Ybañez(Badia4000) »

Proposo renova la via tan sols. La decoració pot ésser la mateixa però renovada. Es a dir... Reforça la ja existent. Recordeu que son els primers que es van construir si no recordo malament. Seria un bon detall que bàsica ment els mòduls continuessin amb la primera decoració. :roll: 8-) :roll:

Badia4000

jservent
Entrades: 116
Membre des de: 24 juny 2007 18:47
Nom i cognoms: JOSEP SERVENT LYON
Número: 177

Re: Decoracio

Entrada Autor: jservent »

Vist aixi, no em sembla mala idea.

Cesar
Entrades: 161
Membre des de: 15 jul. 2007 17:39
Nom i cognoms: Cesar Alcala Vergara
Número: 74

Re: Decoracio

Entrada Autor: Cesar »

Si i no. Després d'haver-los tocat una mica no ho recomano en excés per una raó. La plataforma on va la via no és perfectament recta i requereix que es canvii. Això suposa que quedi tocada la decoració ja que ja estant bastant sec tot està agafat a la plataforma. A més degut a la falta de rigidesa de la plataforma aquesta fa panxa i axió no sé com pot afectar a posar una plataforma més rígida la deco s'adapti. El que sí que s'ha de posar es canvii o no decoració és unes planxes de metracrilat davant perque amb la pendent que fa el material no caigui al sol com ja ha passat.
Disculpeu el totxo

César
Cesar l’ha editat per darrera vegada el dia: 16 jul. 2007 00:10, en total s’ha editat 2 vegades.

J.Ybañez(Badia4000)

Re: Decoracio

Entrada Autor: J.Ybañez(Badia4000) »

Si per aixecar la via s’ha de tocar tota la ambientació no hi a de haver cap problema sempre i quant la decoració quedi semblant a com estaven originàriament.
I havans de començar a tocar-los recomanaria fer un parell de fotos a cada un per tal de tenir una referència i tornar-los al seu “veritable estat original”.

Badia4000

Cesar
Entrades: 161
Membre des de: 15 jul. 2007 17:39
Nom i cognoms: Cesar Alcala Vergara
Número: 74

Re: Decoracio

Entrada Autor: Cesar »

M'agrada la idea de intentar-los després decorar semblant de cara a que quedi algo més d'essència que solsament les fustes. També és interessant la proposta del Josep de la via extra com afegit jo el posaria perque així també ocultés allò que més es pogués veure modificat.

J.Ybañez(Badia4000)

Re: Decoracio

Entrada Autor: J.Ybañez(Badia4000) »

Aquest mòduls son els primers que s’han fet sota la norma Pl-N. Soc del pensa, com ja he dit en un anterior post que s’haurien de conserva en el seu estat d’origen. Desprès de haver los restaurat convenientment.
Els van fer socis de la AFB quant encara ningú creia en aquesta norma. Penso que es just que es conservin tan com van ser creats per les futures generacions.
Ja estan dins l’historia del agrupament. Si els modifiquem, poc o res quedarà d’ells. Si desapareix la ambientació original... desapareix la historia. La nostre historia. La historia de la AFB i els moments inoblidables en que es van fer en una trobada d’entitats al barri tots junts col•laborant en la seva creació.
¿Creieu que es just que es modifiquin aquests mòduls en tot lo que representen?
¿Es eixos el que voleu...?
Jo no.
Badia4000

Joan Llobera
Entrades: 665
Membre des de: 13 jul. 2007 00:09
Nom i cognoms: Joan Llobera Velasco
Número: 73

Re: Decoracio

Entrada Autor: Joan Llobera »

Tot el que dieu amb sembla perfecte, pero crec que devant de persones alienes a la historia d'aquest moduls, pot semblar que la decoració no es tan realista o espectacular com els que s'han fet posteriorment.
Per tant, proposo que confeccionem unes petites plaques per posar a la estructure dels moduls i que expliquin breument la seva historia com a pioneras i que suposi el reconeixent que mereixen.

J.Ybañez(Badia4000)

Re: Decoracio

Entrada Autor: J.Ybañez(Badia4000) »

Fa poc vaig tenir el plaer de conversa amb un membre d’una altre associació. Quina es no ve al cas ara.
D’avant la meva sorpresa en va comunicar molt orgullós que la seva soci faria els primers mòduls en N segons normativa Pl-N d’una associació.
Jo li vaig respondre que la primera associació que havia construït uns mòduls en N era la de l’Agrupament. O sigui nosaltres.
A l’Agrupament em sigut els primers. En fet historia en la N. I per conservar-la crec que seria raonable restaurar-los. Es pot donar a la ambientació, sense sortir-se de la línia ja marcada, mes credibilitat si voleu. Eixos no costa gaire. Però sense fer cap afegit. Tan sols falten ganes de fer-ho i de conserva la nostre historia... en viu.

Badia4000

Joan Llobera
Entrades: 665
Membre des de: 13 jul. 2007 00:09
Nom i cognoms: Joan Llobera Velasco
Número: 73

Re: Decoracio

Entrada Autor: Joan Llobera »

Aqui teni.ho un parell de fotos de la primera decoració amb les vies ancara per tallar i fixar.
Fitxers adjunts
P6040031bis.jpg
P6040031bis.jpg (523.31 KiB) Visualitzat 20382 cops
P6040032bis.jpg
P6040032bis.jpg (525.57 KiB) Visualitzat 20382 cops

Joan Llobera
Entrades: 665
Membre des de: 13 jul. 2007 00:09
Nom i cognoms: Joan Llobera Velasco
Número: 73

Re: Decoracio

Entrada Autor: Joan Llobera »

Potser una mes desde l'altre costat.
En tinc mes, si las vole.ho consultar.
Fitxers adjunts
P6040038bis.jpg
P6040038bis.jpg (501.32 KiB) Visualitzat 20374 cops

Respon