Perfecte.
Ahir, parlan amb el Marc varem pensar que per aillar amb total seguretat la via de programació , seria bo a mes del aillament elèctric, un aillament fisic fixant un vagó J amb un cargolet, al interior del edifici, per evitar que qualsevol locomotora per despiste entri a la zona i produeixi un curt circuit.
Sant Tornem-hi
-
- Entrades: 665
- Membre des de: 13 jul. 2007 00:09
- Nom i cognoms: Joan Llobera Velasco
- Número: 73
-
- Entrades: 475
- Membre des de: 15 jul. 2007 12:10
- Nom i cognoms: Santi Compte i Fajarí
- Número: 90
Re: Sant Tornem-hi
Crec que neu superant el llisto.
Aquesta vegada pot ser el projecte definitiu i per moltes raons, simplicitat i al mateix temps vistositat.
Una reflexió que faig, es referent al sistema d'il·luminació dels mòduls i concretament als fanals, edificis, etc. convindria tindre en compt això i que al mateix temps permetes que ens cercs moments fos parcial o totalment iluminat, per exemple a l nit no totes las dependencies de l'edifici d'oficines estaban enceses.
I lo del vagó J que serveix de freno/topall o com se li volguí dir, crec que es molt encertat, ja que evitareu lo que dèieu "invasions incontrolades de locomotores"
Aquesta vegada pot ser el projecte definitiu i per moltes raons, simplicitat i al mateix temps vistositat.
Una reflexió que faig, es referent al sistema d'il·luminació dels mòduls i concretament als fanals, edificis, etc. convindria tindre en compt això i que al mateix temps permetes que ens cercs moments fos parcial o totalment iluminat, per exemple a l nit no totes las dependencies de l'edifici d'oficines estaban enceses.
I lo del vagó J que serveix de freno/topall o com se li volguí dir, crec que es molt encertat, ja que evitareu lo que dèieu "invasions incontrolades de locomotores"
-
- Entrades: 665
- Membre des de: 13 jul. 2007 00:09
- Nom i cognoms: Joan Llobera Velasco
- Número: 73
Re: Sant Tornem-hi
Santi, tal com dius, els edificis s'iluminaran selectivament part de les finestres per donar un toc de realisme.
-
- Entrades: 636
- Membre des de: 20 juny 2007 22:33
- Nom i cognoms: Alfred Puig Rodó
- Número: 129
Re: Sant Tornem-hi
He volgut començar a fer dibuixets per començar a plantejar les fustes necessàries per a fer el dipòsit d'una vegada, però em trobo que els fitxers adjunts no estan disponibles.
Fent una suposició entenc que els mòduls 1 i 6 fan un metre de llarg i fan una transició de 60 a 90, que els mòduls 2 i 5 també fan un metre de llarg i una transició de de 90 a 120, i que els mòduls 3 i 4, és a dir els centrals, fan 125 de llarg i 120 de fons. Són correctes aquestes mides?
Fent una suposició entenc que els mòduls 1 i 6 fan un metre de llarg i fan una transició de 60 a 90, que els mòduls 2 i 5 també fan un metre de llarg i una transició de de 90 a 120, i que els mòduls 3 i 4, és a dir els centrals, fan 125 de llarg i 120 de fons. Són correctes aquestes mides?
l'Alfred
- Pere
- Site Admin
- Entrades: 376
- Membre des de: 13 juny 2007 20:47
- Nom i cognoms: Pere Comas
- Número: 88
Re: Sant Tornem-hi
He tornat a pujar les imatges "perdudes"
- Marc
- Site Admin
- Entrades: 568
- Membre des de: 13 juny 2007 17:29
- Nom i cognoms: Marc Filella
- Número: 101
Re: Sant Tornem-hi
Se t'agraeix.
- Pere
- Site Admin
- Entrades: 376
- Membre des de: 13 juny 2007 20:47
- Nom i cognoms: Pere Comas
- Número: 88
Re: Sant Tornem-hi
Remodelant... No es nota gaire, però la corba costat MEO ja està arreglada i de passada l'obertura del pinzell de vies a la sortida del dipòsit. Això ha permés ampliar la zona de carboneres (que la que hi havia era ridícula per a la mida del dipòsit)
Ara cal remodelar les vies als mòduls 1 i 2 per a deixar lloc per al pas a nivell
Salutacions
Pere
Ara cal remodelar les vies als mòduls 1 i 2 per a deixar lloc per al pas a nivell
Salutacions
Pere
- Pere
- Site Admin
- Entrades: 376
- Membre des de: 13 juny 2007 20:47
- Nom i cognoms: Pere Comas
- Número: 88
Re: Sant Tornem-hi
Be, la pìnta general un cop acabat el remodelat es aquesta:
Les corbes a est i oest per acostar la doble via principal a l'extrem sur dels mòduls ara són molt més suaus. Amb dos metres n'hi ha hagut prou.
Per contra les vies del costat oest les he hagut d'escurçar per deixar lloc per al pas a nivell, i ara l'entrada al pont es fa uns 15º més al sur, rao per la qual hi queda lloc per a una via de locomotora al costat de la rotonda.
Les corbes a est i oest per acostar la doble via principal a l'extrem sur dels mòduls ara són molt més suaus. Amb dos metres n'hi ha hagut prou.
Per contra les vies del costat oest les he hagut d'escurçar per deixar lloc per al pas a nivell, i ara l'entrada al pont es fa uns 15º més al sur, rao per la qual hi queda lloc per a una via de locomotora al costat de la rotonda.
- Pere
- Site Admin
- Entrades: 376
- Membre des de: 13 juny 2007 20:47
- Nom i cognoms: Pere Comas
- Número: 88
Re: Sant Tornem-hi
Les vistes en perspectiva dels mòduls en detall: