Vies

Respon
l'Alfred
Entrades: 636
Membre des de: 20 juny 2007 22:33
Nom i cognoms: Alfred Puig Rodó
Número: 129

Vies

Entrada Autor: l'Alfred »

Aquesta tarda he estat comentant que les vies de Peco es poden 'espanyolitzar' més encara. La idea és que cada 25 cm, més o menys, de via hi hagi una travessa dobre per simular el lloc on hi hauría la brida de sujecció de la via, igual manera als desviaments cal posar una travessa doble a cada brida. D'aquesta manera guanyarem molt en vistositat i, crec, qedaria molt pata-negra.

Recordo que els francesos tenen unes peces de llautó que simules brides i que es podrien encarregar, però aixó ja seria la hòstia.
l'Alfred

Avatar de l’usuari
Pere
Site Admin
Entrades: 376
Membre des de: 13 juny 2007 20:47
Nom i cognoms: Pere Comas
Número: 88

Re: Vies

Entrada Autor: Pere »

Per mi: OK a ambdues iniciatives

8-) 8-) 8-)

Cesar
Entrades: 161
Membre des de: 15 jul. 2007 17:39
Nom i cognoms: Cesar Alcala Vergara
Número: 74

Re: Vies

Entrada Autor: Cesar »

Ho trobo mes que bona la iniciativa de cara a aportar un plus i augmentar el nivell de detall. Per la segona opcio no li veig cap tipus de problema d'aplicacio pero en la primera podries indicar com es realitzaria l'operacio? Es faria abans de possar les vies suposo?

Tot sigui dit les trobo mes que bones les dues actuacions.

Cesar

Avatar de l’usuari
Marc
Site Admin
Entrades: 568
Membre des de: 13 juny 2007 17:29
Nom i cognoms: Marc Filella
Número: 101

Re: Vies

Entrada Autor: Marc »

Perfecte. El que passa és que amb via flexible no podrem reproduir la mala col·locació habitual de les barres curtes als tallers i dipòsits, que no estaven mai ben aliniades.

Joan Llobera
Entrades: 665
Membre des de: 13 jul. 2007 00:09
Nom i cognoms: Joan Llobera Velasco
Número: 73

Re: Vies

Entrada Autor: Joan Llobera »

Només dir a aquells que no passeu per la Coats, que s'ha començat a posar el suro per la via principal als 5 primers mòduls de manera independent per a cada via i que a dins del diposit es posarà una pese sencera de suro.
També he posat la via al mòdul nº 1 amb el sistema de fixar els extrems a placa de circuit imprès.

Santi
Entrades: 475
Membre des de: 15 jul. 2007 12:10
Nom i cognoms: Santi Compte i Fajarí
Número: 90

Re: Vies

Entrada Autor: Santi »

Crec que estem amb un nivell d'exigencia alt i tindriem que arribar al més alt.

Per lo tant, andevant amb l'exigencia i millorem les travesses, es una forma més de millora.

l'Alfred
Entrades: 636
Membre des de: 20 juny 2007 22:33
Nom i cognoms: Alfred Puig Rodó
Número: 129

Re: Vies

Entrada Autor: l'Alfred »

l'Alfred

Avatar de l’usuari
Marc
Site Admin
Entrades: 568
Membre des de: 13 juny 2007 17:29
Nom i cognoms: Marc Filella
Número: 101

Re: Vies

Entrada Autor: Marc »

Em semblen bé. Veig que diu que són per codi 70 i 83, potser en el nostre carril de codi 100 es veuran petites. He traduït l'explicació que dóna per a tenir més informació:
Les brides estan dissenyades per al muntatge en les seccions de ferrocarril per al codi 70 i 83. Les peces modelades són lliurades en color RAL-8004, que proporciona una bona base per a la representació de ferro una mica rovellat. No obstant això, s'ha d'amagar la pintura de les brides abans de la instal·lació, encara que només sigui per la brillantor de plàstic inevitable.

Després d'un acurat tall de la motllura (Precaució: les parts són molt forts a causa de la finor del seu risc de trencament) amb bisturí, simplement s'han d'enganxar al costat del perfil del carril.
Per a la inserció es requereix molt poc adhesiu, que s'aplicarà de preferència a través d'una agulla a la superfície.

Amb un parell de pinces a continuació es posen les brides al seu lloc corresponent.
Cal assenyalar que el costat amb el cargol quadrat va a l'exterior i el de les femelles hexagonals a l'interior.

l'Alfred
Entrades: 636
Membre des de: 20 juny 2007 22:33
Nom i cognoms: Alfred Puig Rodó
Número: 129

Re: Vies

Entrada Autor: l'Alfred »

Recordo haver vist unes brides fetes de llautó fotogravat a un web francesa, però no hi ha manera de tornar-la a localitzar.
l'Alfred

Respon