Pàgina 2 de 2
Re: Redisseny de l'esquema de vies del dipòsit
Publicat: 05 ago. 2009 14:01
Autor: Pere
Cesar ha escrit:... per a quina llongitud de locomotora estna dissenyades les diferents vies d'escapatoria o de maniobra.
Fins a 40 centímetres (en H0) per locomotora, tenint les vies d'entrada la capacitat d'absorbir fins a quatre locomotores simultàniament cadascuna (una loco rere altre). El pont admet locomotores de fins a 32 centímetres, però la rotonda pot albergar locos més llargues, que poden arribar fins a aquestes vies directament des de les vies d'entrada, sense necessitat de fer maniobra al pont (una big boy per posar el cas... es clar que a un dipòsit ibéric...
).
Re: Redisseny de l'esquema de vies del dipòsit
Publicat: 06 ago. 2009 22:17
Autor: Cesar
Vale es que era un dubte que hem passava pel cap sobretot al veure com en algun dels casos feia falta utilitzar culatons per a fer depen quines maniobres.
Re: Redisseny de l'esquema de vies del dipòsit
Publicat: 13 ago. 2009 07:42
Autor: Pere
Nova versió:
- Nova via entre la via d'entrada 1 i el mur del dipòsit.
- Desplaçament de les agulles de l'entrada principal
- Re-disseny de les agulles d'accés al pont giratori des de les vies de sortida
Llista de aparells de via necessaris per a aquesta versió:
Codi: Selecciona’ls tots
* recte a dreta 8
* recte a esquerra 11
* en corba a dreta 1
* en corba a esquerra 2
* en Y 5