Fins a 40 centímetres (en H0) per locomotora, tenint les vies d'entrada la capacitat d'absorbir fins a quatre locomotores simultàniament cadascuna (una loco rere altre). El pont admet locomotores de fins a 32 centímetres, però la rotonda pot albergar locos més llargues, que poden arribar fins a aquestes vies directament des de les vies d'entrada, sense necessitat de fer maniobra al pont (una big boy per posar el cas... es clar que a un dipòsit ibéric... ).Cesar ha escrit:... per a quina llongitud de locomotora estna dissenyades les diferents vies d'escapatoria o de maniobra.
Redisseny de l'esquema de vies del dipòsit
- Pere
- Site Admin
- Entrades: 376
- Membre des de: 13 juny 2007 20:47
- Nom i cognoms: Pere Comas
- Número: 88
Re: Redisseny de l'esquema de vies del dipòsit
-
- Entrades: 161
- Membre des de: 15 jul. 2007 17:39
- Nom i cognoms: Cesar Alcala Vergara
- Número: 74
Re: Redisseny de l'esquema de vies del dipòsit
Vale es que era un dubte que hem passava pel cap sobretot al veure com en algun dels casos feia falta utilitzar culatons per a fer depen quines maniobres.
- Pere
- Site Admin
- Entrades: 376
- Membre des de: 13 juny 2007 20:47
- Nom i cognoms: Pere Comas
- Número: 88
Re: Redisseny de l'esquema de vies del dipòsit
Nova versió:
- Nova via entre la via d'entrada 1 i el mur del dipòsit.
- Desplaçament de les agulles de l'entrada principal
- Re-disseny de les agulles d'accés al pont giratori des de les vies de sortida
Codi: Selecciona’ls tots
* recte a dreta 8
* recte a esquerra 11
* en corba a dreta 1
* en corba a esquerra 2
* en Y 5