Redisseny de l'esquema de vies del dipòsit

Avatar de l’usuari
Pere
Site Admin
Entrades: 376
Membre des de: 13 juny 2007 20:47
Nom i cognoms: Pere Comas
Número: 88

Re: Redisseny de l'esquema de vies del dipòsit

Entrada Autor: Pere »

Cesar ha escrit:... per a quina llongitud de locomotora estna dissenyades les diferents vies d'escapatoria o de maniobra.
Fins a 40 centímetres (en H0) per locomotora, tenint les vies d'entrada la capacitat d'absorbir fins a quatre locomotores simultàniament cadascuna (una loco rere altre). El pont admet locomotores de fins a 32 centímetres, però la rotonda pot albergar locos més llargues, que poden arribar fins a aquestes vies directament des de les vies d'entrada, sense necessitat de fer maniobra al pont (una big boy per posar el cas... es clar que a un dipòsit ibéric... :twisted: ).

Cesar
Entrades: 161
Membre des de: 15 jul. 2007 17:39
Nom i cognoms: Cesar Alcala Vergara
Número: 74

Re: Redisseny de l'esquema de vies del dipòsit

Entrada Autor: Cesar »

Vale es que era un dubte que hem passava pel cap sobretot al veure com en algun dels casos feia falta utilitzar culatons per a fer depen quines maniobres.

Avatar de l’usuari
Pere
Site Admin
Entrades: 376
Membre des de: 13 juny 2007 20:47
Nom i cognoms: Pere Comas
Número: 88

Re: Redisseny de l'esquema de vies del dipòsit

Entrada Autor: Pere »

Nova versió:
  • Nova via entre la via d'entrada 1 i el mur del dipòsit.
  • Desplaçament de les agulles de l'entrada principal
  • Re-disseny de les agulles d'accés al pont giratori des de les vies de sortida
Llista de aparells de via necessaris per a aquesta versió:

Codi: Selecciona’ls tots

* recte a dreta           8
* recte a esquerra       11
* en corba a dreta        1
* en corba a esquerra     2
* en Y                    5
Fitxers adjunts
MD111.jpg
MD110.jpg

Respon