No obstant, de l'ampliació que va fer MZA el 1925 hi ha dues toperes noves que es conserven en la seva funcionalitat i ubicació. Són les dels culatons d'entrada al dipòsit. Encara que la resta poden ser del model unificat Renfe, potser aquestes poden conservar l'estil MZA. (També cal tenir en compte que segurament seran les que més accidents hauran patit i poden no haver sobreviscut igualment).
Per a aquestes toperes que comento us proposo un parell de model molt fàcils de realitzar:
Topera unificada MZA (foto de la línia Valladolid Ariza) Els suports que s'observen són per collar la travessa de fusta, que a la foto ha passat a millor vida. La viga inclinada està, evidentment, pel costat del tren i està feta amb un carril invertit soldat a sobre del carril de la via.
Topera unificada de la línia Mora - Casp. En cara que la linia era MZA, podria ser un model TBF. En tot cas serviria per a la topera del cul de sac del taller. Si, no es veu gairebé res tret de la travessa. A veure amb aquestes altres: En aquest cas es deuen haver conservat per que els arbres no deixen que l'excavadora acabi amb elles

Dons a veure que us semblen aquestes i si penseu que val la pena posar-les. De tota manera cal pensar a quina via les posem, dons no tindria sentit a una via de les que es van crear en època Renfe.
Pere