Palleja, 2009.

Com a entrenament per a la construcció dels mòduls de Sant Andreu, us proposem reparar els actuals mòduls.
Per això obrim aquest panell, per acordar entre tots la forma de treballar,la decoració, i la distribució de la via.
Respon
J.Ybañez(Badia4000)

Palleja, 2009.

Entrada Autor: J.Ybañez(Badia4000) »

Per tal d’evitar en la trobada de Palleja a celebrà el 27 y 28 de Març del corrent possibles mals entesos he decidit que ni el meu mòdul ni la meva persona assisteixin. Tal decisió ja s’ha fet arribar a la persona encarregada de la trobada.
No obstant ja compromès en el muntatge del divendres a la nit del dia havans assistiré molt gustos als membres del agrupament tal i com ja en vaig dir des de el principi.

Jordi Ybañez (Badia4000)

jservent
Entrades: 116
Membre des de: 24 juny 2007 18:47
Nom i cognoms: JOSEP SERVENT LYON
Número: 177

Re: Palleja, 2009.

Entrada Autor: jservent »

Bones,

Potser en fas un gra massa de tot plegat, ja es hora que les agües tornin al riu, deixat estar d'osties i ostietes, i vina a jugar a trens que és el que a tots ens agrada.

Al foro de yahoo ja s'han posat les bases perque tota aquesta situació quedi enrrera, no la tornem a liar nosaltres desde aquí.

Salut,

P.d. tota això t'ho dic com amic teu que soc, de tota manera respectaré qualsevols decisió que preguis en aquest punt. ( encara que continuaré dient el que penso)

Apa a jugar, ens veiem el dissabte.

Respon