Reparacions en N

Com a entrenament per a la construcció dels mòduls de Sant Andreu, us proposem reparar els actuals mòduls.
Per això obrim aquest panell, per acordar entre tots la forma de treballar,la decoració, i la distribució de la via.
badatrain436
Entrades: 20
Membre des de: 30 juny 2007 23:38
Nom i cognoms: PEDRO MUÑOZ GOMEZ
Número: 171

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: badatrain436 »

El sabado 5 no puedo ir, encima del modulo hay una bolsa de mercadona con todas las bananas que necesita el modulo y 12 metros de cable, las vias estan ya todas puestas, solo falta hacer las conexiones electricas.
Nos vemos en masadas

Joan Llobera
Entrades: 665
Membre des de: 13 jul. 2007 00:09
Nom i cognoms: Joan Llobera Velasco
Número: 73

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: Joan Llobera »

Com tots sabeu, l'agost es tanca en pla castell la porta de l'Ateneu, jo tinc vacances pero la tercera setmana d'agost tinc hores lliures per poder anar a la Coats al igual que la darrera de juliol (ambdues estic de vacances pero a Barna, les dues primeres d'Agost no conteu amb mi)
I per cert, recordeu que: 19 DE JULIOL BERENAR AL ATENEU

l'Alfred
Entrades: 636
Membre des de: 20 juny 2007 22:33
Nom i cognoms: Alfred Puig Rodó
Número: 129

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: l'Alfred »

No sé si algú llegirá aixó abans del divendres 11 de juliol. Avui s'ha procedit a preparar tot el material d'H0 i no ha donat temps a desmuntar el bucle de reotrn d'N, doncs al Mercadillo em vaig trobar amb l'Espauli i en el va demanar.

Ja deia jo que anàvem molt ràpid muntat els mòduls d'N!

l'Alfred
l'Alfred

Cesar
Entrades: 161
Membre des de: 15 jul. 2007 17:39
Nom i cognoms: Cesar Alcala Vergara
Número: 74

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: Cesar »

Avui ha quedat ja desmuntat el bucle i els quesitos que per sorpresa va demanar el senyor Espaulella. S'han deixat al costat dels móduls que ja s'havien de portar.

Igualment voldria dir al basc que tenim infiltrat que la pròxima vegada no apreti els cargols tan fort ja que ha costat i s'ha suat per poder afluixar els cargols. Hem hagut de pensar i això no és bo.

Ens veiem

César

badatrain436
Entrades: 20
Membre des de: 30 juny 2007 23:38
Nom i cognoms: PEDRO MUÑOZ GOMEZ
Número: 171

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: badatrain436 »

Cesar, eres muy flojucho, coje las marmitas de los cambios de agujas que hay por alli y haz un poco de pesas, una en cada mano jejejejejeje

Avatar de l’usuari
Pere
Site Admin
Entrades: 376
Membre des de: 13 juny 2007 20:47
Nom i cognoms: Pere Comas
Número: 88

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: Pere »

badatrain436 ha escrit:Cesar, eres muy flojucho, coje las marmitas de los cambios de agujas que hay por alli y haz un poco de pesas, una en cada mano jejejejejeje
Hay tres marmitas... por tanto, una con cada mano y otra con los dientes :lol:

Avatar de l’usuari
Marc
Site Admin
Entrades: 568
Membre des de: 13 juny 2007 17:29
Nom i cognoms: Marc Filella
Número: 101

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: Marc »

Suerte que eres muy fino, Pere... yo la tercera se la haría mover de otra manera :roll:

J.Ybañez(Badia4000)

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: J.Ybañez(Badia4000) »

Hola a tots, sobre tot al basc que hi per aquí.
Aquest dissabte no podré anar a la soci... ni a la “Coats”. Un sopar d’última hora m'ho impedeix.
Espero que feu bondat mentre bereneu i feu un brindis per mi... per que soc el més bonic i simpàtic de tots, ¿Oi que si...? :lol:
Salutacions.
Badia4000

J.Ybañez(Badia4000)

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: J.Ybañez(Badia4000) »

Carta dirigida a tots els senyors d'N de l'Agrupament... els que no ho sou també us podeu afegir, val...?
La pregunta és la següent... ¿Que fem aquest dissabte? ¿Anem a la coats a fer veure que fem quelcom o anem a jugar a trens?
D'altra banda no sabem encara quines necessitats faran falta a la trobada de L'Hospitalet. Ho dic pel mòdul de retorn. Per si el muntem o el deixem sense muntar.

J.Ybañez(Badia4000)

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: J.Ybañez(Badia4000) »

Bé nois. Avui no podré ser en vosaltres. El metge no en deixa surti de casa. Així que os haureu de espavila tot sols. Tan a la soci com a la “Coats”
Feu bondat.
Salutacions
Jordi(Badia4000)

Respon