Reparacions en N

Com a entrenament per a la construcció dels mòduls de Sant Andreu, us proposem reparar els actuals mòduls.
Per això obrim aquest panell, per acordar entre tots la forma de treballar,la decoració, i la distribució de la via.
Avatar de l’usuari
Marc
Site Admin
Entrades: 568
Membre des de: 13 juny 2007 17:29
Nom i cognoms: Marc Filella
Número: 101

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: Marc »


J.Ybañez(Badia4000)

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: J.Ybañez(Badia4000) »

¿....? :?:

J.Ybañez(Badia4000)

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: J.Ybañez(Badia4000) »

Hola a tots.
M’han encarregat de dir vos que aquet propè dissabte dia 11 els eneros que ho vulguin, a les cinc de la tarda tenen una cita a la Coats per tal de redreçar els mòduls que estan “espatllats”
Salutacions.
Badia4000

J.Ybañez(Badia4000)

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: J.Ybañez(Badia4000) »

]Hola tots.
Algú dels que lleixiu aquest fòrum habitualment, ¿sap si queden clisses N en algun lloc de la Coats? El mòdul que estic “operant” necessita un petit “ajust” vial i en fan falta.
Si n'hi haguessin no em caldria comprar-les.
Gracies.
Badia4000

l'Alfred
Entrades: 636
Membre des de: 20 juny 2007 22:33
Nom i cognoms: Alfred Puig Rodó
Número: 129

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: l'Alfred »

N'hi han una pila de Roco que van bé per a vies Peco.
l'Alfred

J.Ybañez(Badia4000)

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: J.Ybañez(Badia4000) »

Hola.

1º El mòdul d’en Josep Artur esta a la Coats ja galga’t
2º Segons la galga mes de la meitat de mòduls de la A.F.B. estan per repassar del tot. Inclosos aquells que han participat en 24353 trobades sense problemes. Que estrany, ¿no...?
3º S’ha parla’t de anar dos cops entre setmana a la Coats de 21.00 fins les 24:00 hores els de N per tal de avança en el tema.
Tenint en conte la proximitat del salo del hobby i la tasca a fer ja direu vosaltres com ho voleu enfoca el tema.
4º Aquest dissabte 08-11-08 a partir de les 17:00 jo serè (per no perdé la costum, es clar) a la Coats tracta’n d’acabar la feina que tinc entre mans.

Que us vagi be, nois.

Badia4000


J.Ybañez(Badia4000)

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: J.Ybañez(Badia4000) »

Tornant sobre el tema, m’acaben d’informar que allò de la nit s’en ha anat a norris. L’ajuntament no ho veu amb bons ulls i no podrà ser. La nova idea és per als diumenges al mati. De 08.00 a 14.00 hores més o menys.
Com sempre vosaltres decidiu... si ho decidiu, es clar.
Salutacions
Badia4000

P.D. No recordava dir-vos que aquet dissabte 08-11-08 no i ha Coats a la tarda.
Els “jefes” han de anar no ser a on i no ens poden obrir la porta.
[/color]

J.Ybañez(Badia4000)

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: J.Ybañez(Badia4000) »

Hola de nou.
Tan sols és per recordar a qui li toqui que el mòdul d'en Josep Artur ja esta galgat, li falta posar el balast. Penseu que amb aquest mòdul la A.F.B. es va comprometre a dur-lo al saló del hobby. En cas de que no es pugui pel que fos... es prega que aviseu al coordinador de que no anirà, per a que faci les correccions pertinents.
¡Molt important! D’aquest cas res, de moment, ha de sortir al fòrum del grup de mòduls de Pl-N.
Badia4000.


J.Ybañez(Badia4000)

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: J.Ybañez(Badia4000) »

Hola.

He encarregat dos interfaces a Pavon per un proyecta meu. A la estació de avançament li manca’n dos de nous si es que va de debò la seva reparació. Jo, i ho dic per endavant per que no hi així mals entesos, no penso fer-los. Ja tinc prou feina en la estació que ja estic construint. ¿Voleu que encarregui dos interfases A-2 per dita estació? Son 6 euros per interfase. Vosaltres direu però doneu-se presa. La setmana corre.

Badia4000

Avatar de l’usuari
Marc
Site Admin
Entrades: 568
Membre des de: 13 juny 2007 17:29
Nom i cognoms: Marc Filella
Número: 101

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: Marc »

Tu em vas encarregar comprar interfaces (entenent per interface el lateral de fusta tallat a mida) i jo vaig comprar una altra cosa per desconeixement. Per tant, com que això és una cosa necessària, compra'n per a l'Agrupament al menys 4, que segur que els gastem.

Respon