Reparacions en N

Com a entrenament per a la construcció dels mòduls de Sant Andreu, us proposem reparar els actuals mòduls.
Per això obrim aquest panell, per acordar entre tots la forma de treballar,la decoració, i la distribució de la via.
Avatar de l’usuari
Marc
Site Admin
Entrades: 568
Membre des de: 13 juny 2007 17:29
Nom i cognoms: Marc Filella
Número: 101

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: Marc »

J.Ybañez(Badia4000) ha escrit:Aquet últim dependrà el nivell de acabat que es necessiti.
El nivell d'acabat que fem nosaltres es denomina summa cum laude.

J.Ybañez(Badia4000)

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: J.Ybañez(Badia4000) »

Encare que pequi d'ignorant... en podries traduir això umma cum laude?

l'Alfred
Entrades: 636
Membre des de: 20 juny 2007 22:33
Nom i cognoms: Alfred Puig Rodó
Número: 129

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: l'Alfred »

Màxim amb llaurers, si el meu llatí no falla.

Ya està acabat de reparar la via que es va trencar a l'Hospitalet del bucle de retorn núm 1, està acoplat i els trens córren la mar de bé.

Ya s'ha acabat de reparar els dos estrems del mòdul 'primitiu' de l'AFB. S'ha reparat in situ sense haver de desmuntar. Els trens córren la mar de bé.

Ya esatà col·locada la peça 5 del bucle de retorn núm 2 o de 5 peces. Ha entrat un pèl forçadeta però al apretar els cargols tot s'ha posat a lloc. Demà, per dijous, a la tarda posaré la vía y faré les conexions elèctriques.

Demà a la tarda quedarà tot el trajecte entre bucles perfectament acabat i unit a falta de conectar els diferents mòduls elèctricament.

Tinc lliure el divendres al matí.

Petonets a tots.
l'Alfred

jservent
Entrades: 116
Membre des de: 24 juny 2007 18:47
Nom i cognoms: JOSEP SERVENT LYON
Número: 177

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: jservent »

Alfred ets una màquina :)

Així dona gust fer coses, demà potser pugui pasar per la atrda una estona, no es segur, sino el divendres el tinc força més clar. Tinc unes peçes que he comprat al Leroy Merlin que poser puguin servir com centradors/unió dels mòduls. a veure si funcionen que surten força bé de preu ;)

Per cert sober el mòdul de la "Caseta" em te xarar una mica tots plagats, a veure quina distribució de vies volem fer, perqué per aprofitar les intefaces posades s'ha de fer alguna virgueria que pot complicar la utilització del mòdul per mans profanes (També anomenats "manazas")

Ta lueg

J.Ybañez(Badia4000)

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: J.Ybañez(Badia4000) »

Hola nois.

Literalment parlant, el mòdul de la “Caseta” esta acabat. A falta, esta clar... de la pasta tapa forats. Aquet divendres, si res no passa, jo en portaré de casa.
Lo del mòdul del RE-PAS, l’Alfred s’encarrega’t de dir-vos que ja esta enllestit... a falta de les potes que es començarà també aquet divendres a posa "fil a la agulla"... si per allà i ha material...
¡Marc...! Encara no m’has traduït aquella frase. Recordàs?
Una abraçadaaaaaaaaaaaaa a tots...

Badia4000


l'Alfred
Entrades: 636
Membre des de: 20 juny 2007 22:33
Nom i cognoms: Alfred Puig Rodó
Número: 129

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: l'Alfred »

Però si te la vaig traduir jo, la frase. Aixó és que llegeixes poc.
l'Alfred

J.Ybañez(Badia4000)

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: J.Ybañez(Badia4000) »

Per sobre i gracies. Tens raó Alfred. No lo havia llegit prou bé. :ugeek: :roll: :ugeek:
Mil excuses noi. ;) 8-) ;)
Encare que el nivell demana't serà una mica difícil d'assolir per aquet humil profà en la matèria. Però es farà el millor que es pugui.
Paraula.

Avatar de l’usuari
Marc
Site Admin
Entrades: 568
Membre des de: 13 juny 2007 17:29
Nom i cognoms: Marc Filella
Número: 101

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: Marc »

Jordi, el Google està inventat per a tots. També per a tu.

De res.
Petonets.

J.Ybañez(Badia4000)

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: J.Ybañez(Badia4000) »

Permeta'm que ho dubti Marc. Encare no he troba't res al google que no i així algú que es cregui mes llest i no tracti de contradir-lo tenint a la cara la resposta exacte.
Perdonats esteu.
;)

l'Alfred
Entrades: 636
Membre des de: 20 juny 2007 22:33
Nom i cognoms: Alfred Puig Rodó
Número: 129

Re: Reparacions en N

Entrada Autor: l'Alfred »

Des que es van començar a muntar els mòduls per la ressaca de Sant Joan; avui, 29 d'agost, i dos mesos després d'haver começat, ha circulat el primer tren per tots els mòdula muntats. Tota una fita.

l'Alfred
l'Alfred

Respon