Reparacions en N
Re: Reparacions en N
El mòdul de 90 ja esta enllestit. La “brigada tècnica y decorativa” te via lliure. 

En la llista de N hi ha apuntades desde un cert tems una sèrie de coses que s’haurien de comprar com son “cargols” i claus de xapa. Podran esta aquesta setmana a la coats? Es que l’Alfred esta tip de que els de N el deixen sense material.
Badia4000.
Badia4000.
-
- Entrades: 636
- Membre des de: 20 juny 2007 22:33
- Nom i cognoms: Alfred Puig Rodó
- Número: 129
Ja tinc el material per reparar el triangle d'en Jordi Ortega comprat. Com ja vam dir, el faré tot en via única. He comprat motors Fulgurex que valen 17€ cada un i ara van equipats per 4 commutadors a banda dels commutadors per la polarització del motor que s'aprofiten tant per la retrosenyalització com pel semàfor. Amb els 4 commutadors lliures em permet dissenyar un enclavament molt simple que s'accionarà simplement per tres interruptors.
Sols he tingut un problema. El triangle no m'ha cabut al cotxe i no el podré reparar aquests dies, per tant miraré de fer un cap de setmana tipus marató per tenir-lo a punt.
l'Alfred
Sols he tingut un problema. El triangle no m'ha cabut al cotxe i no el podré reparar aquests dies, per tant miraré de fer un cap de setmana tipus marató per tenir-lo a punt.
l'Alfred
l'Alfred
Per cert... unes imatges, de tantes, d’aquets últims dies.
- Fitxers adjunts
-
- Un tren avança i... el seu propietari d’esquena.
- IMG_7204.JPG (66.08 KiB) Visualitzat 100058 cops
-
- Un dels nostres convidats. ¡Wolf! ¡Que aixos no es N!
- IMG_7210.JPG (42.75 KiB) Visualitzat 100072 cops
-
- Dos de les brigades d’obres de l’agrupament treballant a la via. ¡Feu-lo bé he nois! Que han de passa trens.
- IMG_7213.JPG (63.09 KiB) Visualitzat 100059 cops
- Marc
- Site Admin
- Entrades: 568
- Membre des de: 13 juny 2007 17:29
- Nom i cognoms: Marc Filella
- Número: 101
¡Algú que entén el que diu a les etiquetes dels controls!
-
- Entrades: 636
- Membre des de: 20 juny 2007 22:33
- Nom i cognoms: Alfred Puig Rodó
- Número: 129
El Bucle Raro ja té semàfors. Divendres els acabré de connectar que avui se m'ha fet tard.
l'Alfred