Renfe substitueix les seves línies 902 per noves línies sense cost addicional en tots els seus serveis d’atenció telefònica
91 2.320.320, nou telèfon d’informació, reserva i venda
• La companyia incorpora nous números 91, addicionals, per a atenció específica a altres programes i necessitats de clients
Madrid, 27 de juny de 2017 (Renfe).-
Renfe substitueix avui totes les seves línies telefòniques 902 i introdueix nous telèfons d’atenció al client sense cost addicional per ampliar el seu servei telefònic als clients en funció de les seves diferents necessitats, segons l’acordat i anunciat per la companyia el passat mes de març.
El nou telèfon d’informació general, reserva, venda, canvis o anul·lacions és el 912.320 320. A més, nous telèfons s’incorporen per assistència de vendes i operacions en renfe.com, per als clients del programa de fidelització
+ Renfe, grups, empreses, col·lectius amb alguna discapacitat o Trens Turístics. El llistat complet dels nous números amb els quals Renfe amplia el seu servei d’atenció telefònica és el següent:
Informació, reserva, venda, canvis i anul·lacions | 912 320 320 |
Ajuda Venda i Operacions Online | 912 180 180 |
Servei Atendo | 912 140 505 |
Clients Targeta +Renfe | 912 170 170 |
Grups, Equipatges i Postvenda | 914 871 187 |
Empreses, Agències, Renfe Viatges, Sales Executive | 911 361 136 |
Trens Turístics | 912 555 912 |
Incidències i Reclamacions | 900 878 333 |
Discapacitats visuals | 900 400 555 |
Informació de Adif | 912 432 343 |
D’altra banda, Renfe gestionarà també el telèfon d’Informació d’Adif 902 43 23 43, que serà substituït pel nombre 91.243 23 43 de tarifació geogràfica.
Finalment recordar que el telèfon d’informació de Rodalies de Catalunya és l’actual 900 41 00 41.