Renfe substituirà les línies 902 al juliol

La decisió va ser presa en el Comitè de Direcció del 15 de març
· La companyia canviarà els 902 per línies terrestres digitals per a compres i consultes d’horaris i per una línia 900 per incidències i reclamacions

Barcelona, 27 d’ abril de 2017 (Renfe)
Renfe ha decidit substituir totes les seves línies 902 al juliol. Aquesta decisió va ser presa pel Comitè de Direcció de la companyia el passat 15 de març.

La companyia substituirà les línies 902 per línies terrestres digitals per al cas de compres de bitllets i consultes d’horaris.

A més, Renfe adoptarà una línia 900 per incidències i reclamacions.
La decisió presa per Renfe el passat 15 de març assenyalava l’adopció d’una “línia 900 per donar cobertura a incidències i reclamacions, a nivell nacional, en tant que s’aplicaran línies precedides del corresponent prefix provincial per als restants serveis (informació, venda i assistència telefònica). La posada en marxa d’aquestes noves línies per als corresponents serveis es compassarà a l’efectiva assumpció directa per part de Renfe del Canal de Venda “.

Després de la decisió presa pel Comitè de Direcció, el president Juan Alfaro va ordenar l’adopció de totes les mesures necessàries per substituir aquestes línies i posar en marxa noves línies sense cost per als usuaris. Renfe Viajeros ha procedit a contractar aquestes línies i a dimensionar els centre d’atenció telefònica que donaran servei als clients.

En el mateix moment que Renfe tingui disposat el nou servei, la companyia llançarà una campanya informativa a través de diferents canals per traslladar a l’opinió pública, als clients i a tota la ciutadania els nous números de telèfons d’informació i atenció a clients. L’empresa ha de preparar un desplegament informatiu especial a la seva pàgina web, que compta amb més de 13 milions de visites mensuals.