La majoria d’usuaris enquestats per responsables de TRAM assegura que no cal millorar res del servei

Tram 10 anysLa iniciativa “Vull parlar amb el responsable” ha tornat a ser un èxit per segon any consecutiu.
I és que durant dos dies, l’equip directiu de TRAM ha estat escoltant els suggeriments, opinions i queixes de 468 usuaris. Gràcies a aquesta acció, els responsables de TRAM han conegut de ben a prop l’opinió i les necessitats reals dels viatgers del ramvia i podran utilitzar aquesta informació per millorar el servei tant com sigui possible.

Les tres peticions més freqüents que els viatgers han fet tenen a veure amb la millora en la  freqüència dels tramvies (18,2%); el recorregut i horaris (15%); i amb el funcionament de les màquines expenedores de títols i les validadores (10,3%). Destaca però el grup més nombrós d’usuaris (el 28,6%) que davant d’un directiu de TRAM assegura que el servei està be com
està i que no cal millorar res.

Alguns usuaris van demanar millores relacionades amb la seguretat (7,9%), l’atenció al client (5,6%) i l’estètica i la comoditat del tramvia (4,7%). Les parades escollides per realitzar les enquestes han estat Francesc Macià i Ca l’Aranyó.
Barcelona, 20 d’octubre de 2014