L’equip directiu de TRAM surt al carrer un any més per escoltar els usuaris del tramvia

Tram 10 anysBarcelona, 29 de setembre de 2014 –

L’equip directiu de TRAM estarà durant dos dies escoltant els suggeriments, opinions i queixes dels usuaris que es dirigeixin a les parades de Ca l’Aranyó i Francesc Macià els propers 1 i 2 d’octubre. La campanya, anomenada Vull parlar amb la persona responsable, vol captar l’opinió i les necessitats reals dels viatgers del tramvia i apropar els responsables de l’empresa als usuaris.
D’aquesta manera, des del gerent als directors i responsables de diferents àrees prendran nota de les queixes i suggeriments i així s’intentarà millorar el servei tant com sigui possible.

Els viatgers del TRAM tindran l’oportunitat de trobar-se amb els responsables de l’empresa l’1 d’octubre a la parada de Ca l’Aranyó (T4) entre les 12 h i les 16 h i entre les 17 h i les 20 h. El dia següent, el 2 d’octubre l’equip directiu de l’empresa estarà a la parada de Francesc Macià en el mateix horari.

Aquest és el segon any que TRAM posa en marxa aquesta iniciativa. L’any passat, els responsables de TRAM van parlar amb 376 persones i van recollir 461 peticions. La majoria d’usuaris van destacar el bon funcionament del servei. De fet, el 27,7 % dels entrevistats van afirmar que no sabien quina petició fer perquè trobaven el servei perfecte. Els usuaris que sí es van pronunciar, van demanar millores en les freqüències de pas, el recorregut, la seguretat i la millora en l’obtenció dels títols de transport.

Per difondre aquesta iniciativa, s’ha creat un cartell que s’ha col·locat a totes les parades, un banner per a la màquina d’autovenda, un display exterior, un banner pel web tram.cat i imatges pel Facebook i el Twitter.